در حال بارگذاری ...
  • پایان موفقیت‎آمیز عملیات اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه بیرجند

    مدت زمان سفر زائران ۳۰ تا ۳۲ روز است و طبق برنامه‎ریزی بازگشت حجاج اعزامی از این فرودگاه بین ۲۰ تا ۲۳ شهریور ماه از مدینه منوره انجام خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی از پایان موفقیت‎آمیز عملیات اعزام ۲۳۵۳ زائر خانه خدا از فرودگاه بیرجند خبر داد .

    هادی سلامی گفت : طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده ، امسال بیش از ۲۰۰۰ زائر در قالب ۱۷ کاروان از فرودگاه بیرجند توسط ۱۰ پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند .

    وی با اشاره به اینکه امسال پروازهای حج فرودگاه بیرجند نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد رشد داشته است ، افزود : تعداد ۲۳۵۳ زائر با ۳۹ هزار کیلوگرم بار توسط هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به سرزمین وحی اعزام شدند .

    سلامی با اشاره به اینکه پروازهای اعزام زائران خانه خدا از ۲۰ تا ۲۳ مرداد انجام شد ، گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری همه جانبه تمام واحدها و ادارات فرودگاهی و استانی، امسال فرآیند تحویل بار و بازرسی مسافر در بهترین شرایط و با کمترین مشکل و تاخیر انجام شد . پروازهای مرحله رفت با کمترین تاخیر انجام شده و فرودگاه بیرجند در این ایام به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی به زائران و اهالی استان را برعهده داشت .

    سلامی اظهار امیدواری کرد : با تمهیدات اتخاذ شده در مرحله بازگشت حاجیان نیز بتوانیم خدمات مطلوبی به حجاج و مستقبلان ارائه دهیم .

    مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی درباره عملیات بازگشت زائران گفت : مدت زمان سفر زائران ۳۰ تا ۳۲ روز است و طبق برنامه‎ریزی بازگشت حجاج اعزامی از این فرودگاه بین ۲۰ تا ۲۳ شهریور ماه از مدینه منوره انجام خواهد شد .

    وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسهیل ارائه خدمات و ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در عملیات حج عنوان کرد : با توجه به تأکیدهای مقام معظم رهبری درباره پروازهای حج ، این اداره کل در راستای ارائه خدمات مناسب به زائران نسبت به تجهیز و تأمین امکانات فرودگاهی برای هرچه بهتر برقرار شدن این پروازها اقدام کرده است .




    مطالب مرتبط

    عملیات حج عمره در ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها از ۱۳ دی ماه آغاز و طبق برنامه اعلام شده در فاز نخست تا ۲۸ اسفند ماه ادامه خواهد داشت .

    |

    دیزل ژنراتور نصب شده جهت تامین برق اضطراری ترمینال جدید فرودگاه بیرجند پیش بینی شده است که با نصب و راه اندازی آن توان سیستم برق اضطراری فرودگاه بیرجند افزایش یافته و در هنگام قطع برق شهری ، فرودگاه دچار مشکل نخواهد شد .

    |

    نظرات کاربران