در حال بارگذاری ...
  • تامین رفاه و آسایش مسافران از برنامه های مهم پلیس فرودگاه ها

    شهروندان هنگام سفر ، اسناد و مدارک خود را در محلی مطمئن نگهداری کنند و از انتقال وجه نقد و چک به صورت دستی خودداری کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس پلیس فرودگاه استان یزد گفت : سروان محمدحسین کارگر از ماموران این فرودگاه ، هنگام انجام وظیفه و کنترل مسافران پروازهای داخلی ، یک کیف دستی حاوی چندین فقره چک کشف و به صاحبش تحویل داد .

    سرهنگ محمد رمرودی ضمن اشاره به شناسایی صاحب کیف دستی تمامی محتویات این کیف که شامل ؛ ۹ فقره چک بانکی ، کارت شناسایی و مدارک هویتی بود به صاحبش تحویل داده شد .

    رئیس پلیس فرودگاه یزد از وظیفه شناسی این مامور درستکار یزدی قدردانی و حفظ امانت مسافران و تامین رفاه و آسایش آنها را جزو برنامه‎های مهم پلیس فرودگاه برشمرد و افزود : شهروندان هنگام سفر ، اسناد و مدارک خود را در محلی مطمئن نگهداری کنند و از انتقال وجه نقد و چک به صورت دستی خودداری کنند .




    مطالب مرتبط

    ساختمان ترمینال می‌بایست دارای شرایط لازم برای نصب ایربریج باشد و عوامل وابسته توجیه‌پذیری نصب و استفاده از پل تلسکوپی می‌بایست در فرودگاه‌ها وجود داشته باشد . برنامه‌ریزی لازم در خصوص نصب ایربریج برای برخی فرودگاه‌های مشابه شرایط فرودگاه شهید صدوقی یزد نیز برای سال ...

    |

    نظرات کاربران