در حال بارگذاری ...
  • نصب گاردیل در عوارضی آزادراه زنجان - قزوین برای جمع آوری دست فروشان

    وجود این دستفروشان در محل دریافت عوارضی آزادراه علاوه بر ایجاد خطرهای احتمالی جانی ، چهره ای زشت را به ورودی و خروجی استان می دهد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره راهداری زنجان گفت که با دستور قضایی برای جمع آوری دست فروشان در محل عوارضی آزادراه  زنجان – قزوین گاردیل نصب شده است .

    فتح الله پرویزی گفت : چندین مورد با دستور قضایی نسبت به جمع آوری دست فروشان در محل عوارضی آزادراه زنجان – قزوین اقدام شد ، ولی متاسفانه مجددا دستفروشان در محل یاد شده مستقر شدند که نهایتا مجبور به نصب گاردیل در این محل شدیم . حضور دستفروشان در لاین شمالی عوارضی آزادراه زنجان – قزوین  باعث کاهشی ایمنی در محل شده بود و بر همین اساس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان زنجان با پیگیری موضوع توسط شورای ترافیک شهرستان و تصویب این شورا مبنی برساماندهی عوارضی ، اقدام به نصب گاردیل دو موج به ارتفاع ۱۱۰ سانتیمتر و به طول ۲۰۰ متر در لاین شمالی عوارضی آزادراه زنجان – قزوین کرد .

    وی تصریح کرد : وجود دستفروشان در حاشیه راه ها که موجب توقف ناگهانی بعضی رانندگان و مسافران جهت خرید می شود ، ضمن ایجاد مشکلات ترافیکی ، گاهی حوادث ناگواری را نیز به دنبال دارد و این معضل خطرساز درحالی رو به افزایش است که بر اساس ضوابط جاده ای، فروش هر نوع کالا در حاشیه جاده ها ، به خصوص آزادراه ها و بزرگراه ها ممنوع بوده و مسئولان ذیربط نیز موظف به برخورد با این موضوع هستند .

    پرویزی بیان داشت : وجود این دستفروشان در محل دریافت عوارضی آزادراه علاوه بر ایجاد خطرهای احتمالی جانی ، چهره ای زشت را به ورودی و خروجی استان می دهد .




    نظرات کاربران