در حال بارگذاری ...
  • تقدیر از برترین‌ مراکز فروش بلیت قطارهای رجا در سال ۱۳۹۶

    از الگوهای شناسایی دفاتر فروش برتر می‌توان به تعداد و میزان فروش، تکریم ارباب رجوع ، اطلاع‌رسانی صحیح و سریع به مشتریان ، تلاش در بازاریابی مطلوب برای صنعت گردشگری ریلی در سفر با قطارهای رجا و اجرای مطلوب فرآیندهای مالی اشاره کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا در راستای افزایش تعامل و مطابق با رویکرد همه ساله ، طی مراسمی از برترین‌های فروش بلیت قطار در سال ۱۳۹۶ قدردانی کرد .

    در این مراسم که با حضور مدیرعامل و برخی مدیران رجا برگزار شد ، از مدیران و اپراتورهای فروش ۵ دفتر نمایندگی عرضه بلیت قطارهای رجا در حوزه استان تهران ، قم و البرز برای فعالیت مطلوب در فروش بلیت قطارهای این شرکت قدردانی شد .

    از الگوهای شناسایی دفاتر فروش برتر می‌توان به تعداد و میزان فروش ، تکریم ارباب رجوع ، اطلاع‌رسانی صحیح و سریع به مشتریان ، تلاش در بازاریابی مطلوب برای صنعت گردشگری ریلی در سفر با قطارهای رجا و اجرای مطلوب فرآیندهای مالی اشاره کرد .

    در این آیین در کنار آژانس‌های برتر پرشین گلف ، آتیه گشت سبز ، صراط ، یاران دیار دوست ، قریشی زاده سیر ، از نمایندگان کل حوزه‌های مربوطه تهران، قم و البرز نیز قدردانی شد .

    گفتنی است ، قدردانی از برترین مراکز فروش بلیت قطارهای رجا ، در سایر استان‌ها به صورت مستمر تداوم خواهد داشت .




    مطالب مرتبط

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن لغایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، کلیه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران