در حال بارگذاری ...
  • تعیین نرخ ارز موارد مصرفی ایرلاین‌ها با استفاده از سامانه نیما

    همه عوامل فروش موظف به رعایت نرخ‌های تعیین شده از سوی شرکت‌های هواپیمایی خواهند بود و در صورت بروز تخلف و عبور از نرخ‌های تعیین شده دستگاه نظارتی ، با متخلفان برخورد قانونی انجام خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ، گفت : با پیگیری این انجمن و حمایت‌های سازمان هواپیمایی کشوری نرخ ارز موارد مصرفی ایرلاین‌ها از سوی دولت ،‌ نرخ سامانه نیما یا همان قیمت ارز بازار ثانویه تعیین شد .

    مقصود اسعدی سامانی با اعلام این خبر اظهار کرد : پیش‌بینی می‌شود با تصمیم اتخاذ شده نرخ بلیت پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی افزایش قابل توجهی نداشته باشند .

    وی با بیان اینکه این افزایش قیمت کمتر از ۵۰ درصد خواهد بود ، گفت : پیش از این قرار بود ارز با قیمت سامانه ثنا به شرکت‌های هواپیمایی اختصاص یابد که اگر این اتفاق رخ می‌داد قیمت بلیت پروازهای داخلی بیش از ۷۰درصد و خارجی‌ها بیش از ۱۰۰ درصد افزایش می‌یافت . امیدواریم با اجرای این مورد کماکان شاهد استفاده اغلب اقشار جامعه با سطوح درآمدی مختلف از صنعت حمل و نقل هوایی به عنوان ایمن‌ترین مدل حمل و نقلی باشیم .

    اسعدی سامانی اضافه کرد : بزودی قیمت کلاس‌های نرخی شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای مختلف پروازی بر اساس نرخ ارز سامانه نیما تعیین و در سایت شرکت‌های هواپیمایی و همچنین سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار خواهد گرفت . همه عوامل فروش موظف به رعایت نرخ‌های تعیین شده از سوی شرکت‌های هواپیمایی خواهند بود و در صورت بروز تخلف و عبور از نرخ‌های تعیین شده دستگاه نظارتی ، با متخلفان برخورد قانونی انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

    |

    بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

    |

    مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از رشد ۷ درصدی سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد . 

    |

    ۱۵۵ فروند هواپیما برای علمیات پروازهای نوروزی فعال بودند که ظرفیت عرضه به ۴۵ هزار صندلی در روز رسید .

    |

    نظرات کاربران