در حال بارگذاری ...

پیام تبریک مدیرعامل شرکت راه‌آهن به مناسبت روز خبرنگار

به بهانه ۱۷ مرداد و گرامی‌داشت شهادت شهید صارمی ، جا دارد تا پاسداشتی داشته باشم از مقام کسانی که برای اهداف عالی جامعه در تلاش هستند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی از خبرنگاران قدردانی و به نقش این بخش تاثیر گذار جامعه در توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی اشاره کرد .

سعید محمدزاده در این پیام با اشاره به سوگند خداوند به قلم و به آنچه با قلم مى‌نویسند ، نوشت : به بهانه ۱۷مرداد ، گرامی‌داشت شهادت شهید صارمی جا دارد تا پاسداشتی داشته باشیم در مقام کسانی که برای اهداف عالی جامعه در تلاشند .

متن کامل این پیام در ادامه آورده شده است :

سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند

خداوند سوگند یاد کرد به قلم و به آنچه با قلم مى‌نویسند ؛ چرا که قلم و کتابتى که به واسطۀ قلم انجام مى‌شود ، از نعمت‌هاى الهی است که به انسان هدیه شده است .

به بهانه ۱۷ مرداد و گرامی‌داشت شهادت شهید صارمی ، جا دارد تا پاسداشتی داشته باشم از مقام کسانی که برای اهداف عالی جامعه در تلاش هستند .

با تبریک این روز ، از زحمات شما عزیزان که پل ارتباطی میان مردم و مسولین هستید تشکر کرده و از خداوند برای موفقیت‌های شما در این عرصه و توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی آرزوی توفیق دارم .

به امید فردایی روشن در بخش حمل و نقل ریلی .

سعید محمد زاده

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران




مطالب مرتبط

بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

|

شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

|

مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

|

نظرات کاربران