در حال بارگذاری ...

نظارت ویژه و جدی بر عملکرد شرکت های حمل و نقل کالا در اردبیل

۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار دستگاه خودروی سنگین و ۱۱ هزار نفر راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان مشغول فعالیت هستند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۸۴ هزار تن گندم در استان جابجا شده است .

علی رحمتی با بیان اینکه این میزان گندم توسط ۷ هزار و ۵۴۴ دستگاه کامیون باری حمل شده گفت : بیشتر گندم های تولید کشاورزان سخت کوش علاوه بر سیلوهای استان اردبیل به استان‌های گیلان ، آذربایجان شرقی و البرز جابجا شده است . سال گذشته رانندگان پر تلاش بخش حمل و نقل با ۱۵ هزار دستگاه کامیون توانستند بیش از ۳۶۷ هزارتن گندم را در استان های گیلان ، البرز و تهران جابجا کنند .

عضو شورای اداری استان اردبیل نظارت ویژه و جدی بر عملکرد شرکت های حمل و نقل را یادآور شد و تصریح کرد : رانندگان پرتلاش می توانند هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه های ۱۴۱ ، شهراه ، نمایندگی های مستقر در شهرک حمل و نقل ، پایانه های شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹-۰۴۵ جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند .

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل از جابجائی سالانه ۳ میلیون تن بار و کالا در استان خبر داد و گفت : ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار دستگاه خودروی سنگین و ۱۱ هزار نفر راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان مشغول فعالیت هستند .




مطالب مرتبط

مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام شود .

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ۱۰ ماهه گذشته از جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا از استان اردبیل خبر داد ...

|

با توجه به مخاطرات بار بیش از ظرفیت مجاز در کاهش ایمنی تردد و خسارت به جاده‌ها ، طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ از ابتدای سال جاری با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نتایج سی‌اُمین آزمون متقاضیان تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد . ...

|

نظرات کاربران