بررسی مشکلات تاکسیرانی در فرودگاه مهرآباد
تکریم ارباب رجوع و فرهنگ تعامل از محورهای اصلی فعالیت های تاکسیرانی و رانندگان این حوزه است . لذا به منظور رفاه حال مسافران و ارتقاء خدمت رسانی ، برنامه تامین نیازمندی های تاکسیرانی نیز تا حدودی در این فرودگاه اجرایی شد .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه بهبود و ارزیابی عملکرد تاکسیهای فرودگاه مهرآباد با حضور مدیرکل فرودگاه و مدیرعاملهای چهار شرکت تاکسیرانی مستقر در این فرودگاه برگزار شد .
این جلسه به منظور بررسی مشکلات تاکسیرانان و ارائه راهکار برای رفع آنها و اتخاذ تصمیمات در جهت ارتقاء سطح خدمت رسانی و سرویسدهی به مسافران برگزار شد .
صفی نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به تکریم ارباب رجوع و لزوم ارائه خدمات بهتر به مسافرین فرودگاه ها اظهار داشت : اکنون با هماهنگی و نظم در این موارد ، باید در خصوص مدیریت پکپارچه و مکانیزه تاکسیرانی ، ساماندهی خودروهای اینترنتی ، راهکار مقابله با رانندگان غیر مجاز (آزادکارها) ، مدیریت و ساماندهی مسافردهی و همچنین پیاده سازی تعرفه های سال ۹۷ به یک انسجام و هدف واحد رسید .
وی در این جلسه گفت : تکریم ارباب رجوع و فرهنگ تعامل از محورهای اصلی فعالیت های تاکسیرانی و رانندگان این حوزه است . لذا به منظور رفاه حال مسافران و ارتقاء خدمت رسانی ، برنامه تامین نیازمندی های تاکسیرانی نیز تا حدودی در این فرودگاه اجرایی شد .
صفی نیا گفت : اتفاقاتی که در نوع حمل و نقل تاکسیرانی به وجود آمده ، نشان دهنده قابلیت هایی است که باید به آن توجه شود. بنابراین اقدامات نوآورانه ، مبتکرانه و جوشش ایده های نو و قیمت مناسب در جذب مسافر و دوری از تاکسی های اینترنتی مهم است و باید مدل های جدید ارائه خدمات به صورت هوشمند ومکانیزه برای رقابت خلق شود .
صفی نیا ایجاد توازن در ارائه خدمات حمل و نقل تاکسیرانی با هماهنگی پلیس راهور و مسئولان فرودگاهی را یک راهکار مناسب برای ارائه خدمات بهتر عمومی دانست .
در پایان مدیرکل فرودگاه مهرآباد ضمن استماع سخنان مدیران عامل تاکسی رانی و نمایندگان رانندگان با مثبت ارزیابی کردن این نشست ، گفت : با شناسایی کاستی ها باید در مسیر بهبود وضعیت کنونی پیش رفته و معضلاتی که در مسیر عملکرد شرکت های تاکسیرانی که منجر به نارضایتی رانندگان است را رفع کرد زیرا هدف اصلی که امنیت و آسایش مسافران فرودگاهی است باید تامین شود .