در حال بارگذاری ...
  • بررسی مشکلات تاکسیرانی در فرودگاه مهرآباد

    تکریم ارباب رجوع و فرهنگ تعامل از محورهای اصلی فعالیت های تاکسیرانی و رانندگان این حوزه است . لذا به منظور رفاه حال مسافران و ارتقاء خدمت رسانی ، برنامه تامین نیازمندی های تاکسیرانی نیز تا حدودی در این فرودگاه اجرایی شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه بهبود و ارزیابی عملکرد تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد با حضور مدیرکل فرودگاه و مدیرعامل‌های چهار شرکت تاکسیرانی مستقر در این فرودگاه برگزار شد .

    این جلسه به منظور بررسی مشکلات تاکسیرانان و ارائه راهکار برای رفع آنها و اتخاذ تصمیمات در جهت ارتقاء سطح خدمت رسانی و سرویس‌دهی به مسافران برگزار شد .

     صفی نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به تکریم ارباب رجوع و لزوم ارائه خدمات بهتر به مسافرین فرودگاه ها اظهار داشت : اکنون با هماهنگی و نظم در این موارد ، باید در خصوص مدیریت پکپارچه و مکانیزه تاکسیرانی ، ساماندهی خودروهای اینترنتی ، راهکار مقابله با رانندگان غیر مجاز (آزادکارها) ، مدیریت و ساماندهی مسافردهی و همچنین پیاده سازی تعرفه های سال ۹۷ به یک انسجام و هدف واحد رسید .

    وی  در این جلسه گفت : تکریم ارباب رجوع و فرهنگ تعامل از محورهای اصلی فعالیت های تاکسیرانی و رانندگان این حوزه است . لذا به منظور رفاه حال مسافران و ارتقاء خدمت رسانی ، برنامه تامین نیازمندی های تاکسیرانی نیز تا حدودی در این فرودگاه  اجرایی شد .

    صفی نیا گفت : اتفاقاتی که در نوع حمل و نقل تاکسیرانی به وجود آمده ، نشان دهنده قابلیت هایی است که باید به آن توجه شود. بنابراین اقدامات نوآورانه ، مبتکرانه و جوشش ایده های نو و قیمت مناسب در جذب مسافر و دوری از تاکسی های اینترنتی مهم است و باید مدل های جدید ارائه خدمات به صورت هوشمند ومکانیزه برای رقابت خلق شود .

    صفی نیا ایجاد توازن در ارائه خدمات حمل و نقل تاکسیرانی با هماهنگی پلیس راهور و مسئولان فرودگاهی را یک راهکار مناسب برای ارائه خدمات بهتر عمومی دانست .

    در پایان مدیرکل فرودگاه مهرآباد ضمن استماع سخنان مدیران عامل تاکسی رانی و نمایندگان رانندگان با مثبت ارزیابی کردن این نشست ، گفت : با شناسایی کاستی ها باید در مسیر بهبود وضعیت کنونی پیش رفته و معضلاتی که در مسیر عملکرد شرکت های تاکسیرانی که منجر به نارضایتی رانندگان است را رفع کرد زیرا هدف اصلی که امنیت و آسایش مسافران فرودگاهی است باید تامین شود .




    مطالب مرتبط

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

    |

    برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

    |

    نظرات کاربران