در حال بارگذاری ...

ضرورت همدلی و وحدت میان کارکنان و مدیران راه آهن

همه باید دست به دست هم داده تا نظام را فعال و کارآمد نشان دهیم و نقش بسیج در این زمان بیشتر مشخص می‌شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل راه آهن با تاکید بر ضروت همدلی و وحدت میان کارکنان راه آهن گفت : گفتگو و تبادل نظر لازمه شناسایی مشکلات است و این تبادل نظر باید به شکل هدفمند صورت گیرد .

حسین عاشوری در نشست صمیمی با فرماندهان و اعضای شورای مرکز و پایگاه های تابعه ستادی بسیج راه آهن ، با اشاره به اینکه کارکنان بسیجی راه آهن ، علاوه بر نقش آفرینی در حوزه های مختلف سازمانی ، مسئولیت مضاعف بسیجی بودن را نیز دارند ، افزود : این جلسه با هدف گفتگو برای بررسی مسائل و مشکلات جاری راه آهن و ارائه راهکارهای پیشنهادی ، برگزار شده است .

وی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر قرار داشتن کشور در جنگ اقتصادی و نامگذاری های اقتصادی برای سالهای اخیر و آینده نگری ایشان در این باره ، ادامه داد : تلاش دشمن برای ضربه به اقتصاد کشور ، فشار به جامعه و از هم پاشی نظام است و همه وظیفه داریم با توطئه دشمن مقابله کنیم . در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری همه مسئولین و کسانی که خود را در مقابل جامعه مسئول می دانند باید راه های مقابله با جنگ اقتصادی را فرا گیرند .

عاشوری با تاکید بر اینکه در حوزه مدیران به روحیات افرادی چون شهید همت ، باکری و نوری احتیاج داریم تا خالصانه به جنگ اقتصادی با دشمن برویم ، گفت : همدلی و وحدت میان کارکنان و مدیران راه آهن ، ضروری و گفتگو و تبادل نظر ، لازمه شناسایی مشکلات است و این تبادل نظر باید به شکل هدفمند صورت گیرد .

وی همچنین با اشاره به تلاشهای مدیرعامل و هیأت مدیره این شرکت برای بهبود وضعیت معیشتی و دغدغه های کارکنان طی چند سال اخیر ، خواستار ارائه پیشنهادات کارکنان برای بهبود شرایط راه آهن با افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها شد . کسی که برچسب بسیجی را دارد باید در منش و رفتار خود فرهنگ بسیجی را نشان دهد و در همه ابعاد ، الگو و به دنبال راهکار و حل مسائل و مشکلات باشد .

از سوی دیگر سرهنگ داود عباس زاده مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن در این جلسه گفت : همه باید دست به دست هم داده تا نظام را فعال و کارآمد نشان دهیم و نقش بسیج در این زمان بیشتر مشخص می‌شود .

عباس زاده با تاکید بر اینکه بسیج پرچمدار همه حرکت های مثبت در کشور است ، یادآور شد : منظور از بسیج ، فرهنگ و دیدگاه بسیجی است و اگر این فرهنگ در تمام زمینه ها دنبال نشود مرگ بر آمریکا معنا ندارد و شعاری بیش نیست .

مشاور مدیرعامل با بیان اینکه عملکرد بسیج در دفاع مقدس سرآمد بوده اظهار امیدواری کرد : روحیه بسیجی برای پیشبرد امور کشور همچنان به کار گرفته شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

سوانح ریلی در ۱۱ ماه سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت مستمر کاهش یافته است . در این راستا مجموع حوادث ریلی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد کاهش یافته و به کمترین میزان در سال های اخیر رسیده است .

|

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به عنوان بندر کانونی حمل و نقل کالاهای اساسی از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی جهت بهره‌گیری از شبکه ریلی برخوردار بوده است .

|

نظرات کاربران