در حال بارگذاری ...
  • افزایش تعداد رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا استان لرستان

    متوسط عمر ناوگان حمل کالا استان در چهارماهه امسال ۱۶.۲۴ سال گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه ۲.۵۷ درصد کاهش داشته و یکسال جوان‌تر از میانگین کشوری است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره حمل و نقل کالا راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت : از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ، یک میلیون و ۶۴۴ هزار و  ۷۰۴ تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالا استان لرستان جابجا شده است .

    رضا عبدی گفت : این میزان کالا در قالب ۱۲۲ هزار و ۲۳۶ فقره بارنامه جابجا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، میزان جابجایی کالا ۵ درصد و صدور بارنامه ۳ درصد کاهش نشان می‌دهد . با وجود سیر نزولی در میزان جابجایی کالا که بخشی از آن مربوط به شرایط اقتصادی کشور است که شاهد رشد ۷ درصدی اشتغال رانندگان در این بخش هستیم و تعداد رانندگان فعال در بخش کالا به ۱۶ هزار و ۴۳۶ نفر افزایش یافته است .

    عبدی خاطرنشان کرد : تعداد ناوگان حمل کالا نیز با ۹هزار و ۶۱۵ دستگاه خودرو از ۵ درصد افزایش برخوردار شده است . متوسط عمر ناوگان حمل کالا استان در چهارماهه امسال ۱۶.۲۴ سال گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه ۲.۵۷ درصد کاهش داشته و یکسال جوان‌تر از میانگین کشوری است .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر تعداد ۴۳۵ هزار دستگاه ناوگان باری دارای مجوز با میانگین عمر ۱۸/۷ سال و ۵۵۵ هزار راننده در حال خدمت‌رسانی در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین از جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از این شهرستان در سال گذشته خبر ...

    |

    مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام شود .

    |

    سالانه بیش از ۹۸ درصد جابه‌جایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می گیرد و این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است .

    |

    در حال حاضر کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود .

    |

    نظرات کاربران