در حال بارگذاری ...
  • دریافت تندیس اهتمام به مسئولیت اجتماعی توسط شرکت رجا

    ۵۰ شرکت کاندید دریافت تندیس مسوولیت اجتماعی شدند که از این تعداد ۱۶ شرکت موفق به دریافت این تندیس شدند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا در دومین دوره جایزه ملی مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی ایران ، تندیس اهتمام به مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد .

    در این مراسم که با حضور وزیر راه و شهرسازی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی . نماینده یونیسف در ایران و مدیران شرکت های دولتی و خصوصی برگزار شد شرکت رجا موفق به دریافت تندیس اهتمام به مسئولیت اجتماعی شد .

    در این راستا ۵۰ شرکت کاندید دریافت تندیس مسئولیت اجتماعی شدند که از این تعداد ۱۶ شرکت موفق به دریافت این تندیس شدند .

    محورهای اصلی جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بر اساس استاندارد جهانی گزارش دهی cRI در حوزه‌ عملکردهای اجتماعی ، اقتصادی و زیست محیطی بود که شرکت‌ها و سازمان‌ها با ارائه مستندات از فعالیت‌های سازمانی خود در حوزه‌های یاد شده ، سازمان متبوعه‌شان را در معرض ارزیابی ارزیابان دبیرخانه جایزه ملی مسئولیت اجتماعی قرار دادند .

    از اهداف جایزه ملی مسئولیت‌های اجتماعی می‌توان به معرفی مسئولیت اجتماعی شرکتی و تبیین اهمیت آن ، ایجاد تحول در نظام مدیریتی سازمان‌ها ، تقویت و توسعه روابط سرمایه‌گذاران ، بهبود فضای کسب و کار کشور از دید سرمایه‌گذاران خارجی و نهادهای بین‌المللی ، تبادل اطلاعات و همفکری به منظور مشخص کردن چالش‌ها و ریسک های اجتماعی و زیست محیطی بنگاه‌ها و ... اشاره کرد .‎




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    دولت و مجلس باید در حوزه ایمنی راه‌ها و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی از منابع مختلف استفاده کنند .

    |

    اعمال این تخفیف ، بدون نیاز به هیچ‌گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس صورت می‌پذیرد .

    |

    نظرات کاربران