در حال بارگذاری ...

اجرایی شدن طرح بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل ونقل بار

مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی رانندگان شامل «شماره شبای حساب بانکی راننده» و «مشخصات شناسنامه ای همسر (کارت ملی و شناسنامه)» می‌باشد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : برای نخستین بار در تاریخ حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ، طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل ونقل بار اجرایی می‌شود .

عبدالهاشمی حسن نیا با اعلام این مطلب گفت : به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کالای کشور ، از اول مرداد ماه (امروز) طرح بیمه تکمیلی برای ۹۰۰ هزار نفر از رانندگان حمل‌ونقل کالا به همراه همسرانشان به صورت رایگان اجرایی می‌شود .

بر اساس این گزارش رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا می‌توانند با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند در سراسر کشور نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند .

این گزارش حاکی است مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی رانندگان شامل «شماره شبای حساب بانکی راننده» و «مشخصات شناسنامه ای همسر (کارت ملی و شناسنامه)» می‌باشد .

بر مبنای این گزارش بیمه تکمیلی رانندگان که همواره یکی از مطالبات رانندگان بوده است با فرایند محور قرار دادن کنترل هزینه بین صاحب کالا ، شرکت حمل‌ونقل و راننده اجرایی خواهد شد و مقرر است بدون پرداخت هزینه در فاز نخست رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد تمامی اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش این بیمه قرار گیرند .




مطالب مرتبط

در سال ۱۴۰۲ به منظور درزگیری و نگهداری ابنیه فنی و نگهداری مستمر و راهداری زمستانی محورهای مواصلاتی شهرستان نیز ۹۰ میلیارد ریال هزینه شد .

|

امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها ، مؤسسات حمل‌ونقل کالا ، مسافر ، رانندگان و مالکین شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم و کاربران جاده‌ای می‌توانند هرگونه نظر ، پیشنهاد ، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به اداره کل راهداری و ...

|

در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ نیز ۳ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۳۳ برگ بارنامه در استان صادر شده بود که در سال گذشته بیش از ۹.۲ درصد رشد را نشان می‌دهد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تسهیل تجارت و روان‌سازی تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور را از ...

|

در حال حاضر تعداد ۴۳۵ هزار دستگاه ناوگان باری دارای مجوز با میانگین عمر ۱۸/۷ سال و ۵۵۵ هزار راننده در حال خدمت‌رسانی در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند .

|

نظرات کاربران