در حال بارگذاری ...
  • استقرار نرم افزار جامع HSE در اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه

    بر اساس سناریو و بدون اطلاع قبلی ، مانوری به منظور تمرین و همکاری نیروهای عملیاتی در مواجهه با حریق در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری برگزار و توان و آمادگی نیروهای عملیاتی این مجتمع بندری در این رابطه آزمون شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه با اشاره به الزام و یکپارچه سازی سیستم مدیریت HSE در این بندر اظهار داشت : در راستای تحقق اهداف کلان ایمنی ، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر در سال جاری ، اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه اقدام به استقرار نرم افزار جامع HSE به عنوان یک ابزار مدیریتی در راستای حسن اجرای الزامات سیستم مدیریت HSE نموده است .

    قاسم عسکری نسب هدف از استقرار نرم افزار مذکور را یکپارچه سازی سیستم مدیریت HSE پیمانکاران تحت نظارت و بهبود مستمر فعالیت ها ، جبران کمبود نیروی نظارتی با توجه به توسعه اراضی و تنوع روزافزون فعالیت ها ، افزایش سرعت گزارش دهی به مبادی بالاسری ، امکان ثبت سوابق جهت استفاده در آنالیز و برنامه ریزی مدیریتی و تسهیل پیگیری ها عنوان کرد .

    مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از جمله مزایای استفاده از نرم افزار جامع HSE را لحاظ نمودن تمامی عناصر سیستم مدیریت HSE در یک بانک اطلاعاتی ، ثبت سوابق در سطوح مختلف نظارتی و امکان دسترسی به اطلاعات در کوتاه ترین زمان دانست .

    برگزاری دو مانور اطفاء حریق

    همچنین مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از دو مانور اطفاء حریق بدون اطلاع قبلی در محوطه و اسکله های بندرلنگه با هدف ارتقاء توان و ضریب ایمنی و افزایش آمادگی نیروهای عملیاتی و آتش نشانی در این بندر خبر داد .

    وی با اشاره به لزوم فراهم کردن محیطی ایمن برای فعالیت در این بندر اظهار داشت : بر اساس سناریو و بدون اطلاع قبلی ، مانوری به منظور تمرین و همکاری نیروهای عملیاتی در مواجهه با حریق در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری برگزار و توان و آمادگی نیروهای عملیاتی این مجتمع بندری در این رابطه آزمون شد .

    عسکری نسب با اعلام اینکه مانور مذکور بر اساس استانداردهای عملیات آتش نشانی بنادر طراحی شده بود، بر اهمیت نقش این مانورها در تقویت و کارآمدی نیروهای آتش نشان جهت آمادگی آنها برای مواجهه با حوادث واقعی تاکید کرد و افزود : ارزیابی توان و دانش تخصصی تیم واکنش در شرایط اضطراری و حفظ آمادگی آتش نشانان در جهت مقابله با هر گونه حادثه احتمالی از دیگر اهداف این مانور است .




    نظرات کاربران