در حال بارگذاری ...
  • ضرورت جمع‌آوری دفاتر صدور بارنامه شرکت‌های حمل‌و‌نقل خارج از پایانه بار

    پیگیری ، نظارت و برخورد قانونی با شرکت‌های حمل‌و‌نقل کالا متخلف در اولویت برنامه‌های راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای لرستان قرار دارد و در این باره با کسی تعارف نداریم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای لرستان ، در بازدید از پایانه بار خرم‌آباد خواستار پاسخگویی به دغدغه‌های رانندگان شد .

    عباس شرفی ، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان طی این بازدید در نشستی صمیمی با رانندگان حضور یافت .

    وی با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری دفاتر صدور بارنامه شرکت‌های حمل‌و‌نقل خارج از پایانه بار گفت : ساماندهی رمپ ورودی ، بهسازی و مناسب‌سازی فضای داخلی پایانه بار مرکز استان باید هرچه سریعتر انجام شود .

    شرفی خاطرنشان کرد : پیگیری ، نظارت و برخورد قانونی با شرکت‌های حمل‌و‌نقل کالا متخلف در اولویت برنامه‌های راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای لرستان قرار دارد و در این باره با کسی تعارف نداریم .

    در این بازدید معاونان حمل‌و‌نقل ، فنی و نظارت و رئیس اداره حمل‌و‌نقل کالا اداره کل نیز حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    در شرایط کنونی و با توجه به بالا بودن میزان تقاضا ، در صورتی که بالغ بر ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسی که بر اساس قانون منع تغییر وضعیت مرتکب تخلف شده‌اند ، به حالت قبلی در تعداد صندلی‌های فعال بازگردند ، ظرفیت ۴ تا ۵ درصدی در افزایش تعداد صندلی در این حوزه احیاء می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سالانه ۱۳۰ میلیون مسافر در سطح جاده‌های کشور و از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می‌شوند .

    |

    افق احداث راه‌های روستایی طی امسال ۲۷۵۰ کیلومتر است که تاکنون قریب به ۲۶۰۰ کیلومتر آن احداث شده و با حل مشکل تأمین قیر ، امید است تا سه هزار کیلومتر افزایش یابد .

    |

    در حوزه ساخت و توسعه راه‌های روستایی ، ۷۳ کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شده ، همچنین ۹۲ کیلومتر نیز زیرسازی راه روستایی انجام گرفته است . تعمیر و نگهداری ۱۴۲ کیلومتر سیستم روشنایی و اجرای روشنایی در ۱۵ نقطه از محورهای شریانی استان طی ابتدای سال تا کنون صورت گرفته است .

    |

    نظرات کاربران