در حال بارگذاری ...
  • برگزاری نشست هماهنگی اعزام حجاج سیستان و بلوچستان در فرودگاه زاهدان

    در مجموع ۲۰۶۵ زائر از این فرودگاه اعزام خواهند شد که از این تعداد ۱۵۰۵ زائر اهل تسنن هستند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست هماهنگی اعزام حجاج سیستان و بلوچستان با حضور دست‎اندرکاران حج استان و با میزبانی فرودگاه زاهدان برگزار شد .

    حسن اعرابی ، مدیرکل فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان ، در این نشست گفت : امسال هفت پرواز از نوع ایرباس ۳۳۰ متعلق به خطوط هوایی سعودی با همکاری هواپیمایی جمهوری اسلامی کار اعزام زائران را برعهده دارند .

    وی با اشاره به اینکه ۱۴ کاروان از سیستان و بلوچستان به همراه یک کاروان از خراسان جنوبی از فرودگاه زاهدان به فرودگاه جده اعزام خواهند شد ، گفت : در مجموع ۲۰۶۵ زائر از این فرودگاه اعزام خواهند شد که از این تعداد ۱۵۰۵ زائر اهل تسنن هستند .

    گفتنی است ، در این نشست مدیرکل فرودگاه‎های سیستان و بلوچستان ، مدیر حج و زیارت ، نمایندگان دادستانی ، پلیس گذرنامه ، معاونان و روسای ادارات فرودگاه‎های استان، مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ، نماینده هواپیمایی سعودی ، فرمانده یگان پلیس و سپاه فرودگاه ، هواپیمایی قشم ، مرکز بهداشت ، هواشناسی ، پلیس راهور انتظامی ، بانک ملی ، بانک ملت ، گمرک ، اورژانس و هلال احمر سیستان و بلوچستان حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    پیش بینی و تمهیدات لازم برای ارتقا سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائرین در عملیات حج عمره ۱۴۰۳ جهت کاهش ایستایی زائرین با رعایت ملاحظات مربوطه در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

    |

    طی عملیات حج عمره با انجام ۴۴ پرواز رفت و برگشت تعداد ۵ هزار و ۶۱۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می گردند و عملیات حج عمره در ۲۳ اردیبهشت پایان خواهد یافت .

    |

    اعزام زائران از ۲۱ ایستگاه پروازی طبق برنامه ریزی انجام می‌شود و امسال نیز ما از فرودگاه‌های همدان ، زنجان ، چابهار ، قشم نیز پروازهایی به مقصد عربستان خواهیم داشت .

    |

    نظرات کاربران