در حال بارگذاری ...
  • خروج یک بوژی از واگن قطار مسافری مشهد - یزد در ایستگاه مبارکه

    پیرو این اتفاق بلافاصله با تلاش مامورین فنی راه آهن در کمتر از یک ساعت ، این واگن به روی خط هدایت و قطار به سیر خود ادامه داد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، صبح امروز پیرو خروج یک بوژی از واگن قطار مسافری مشهد - یزد در ورودی ایستگاه مبارکه ، خوشبختانه آسیبی به کسی وارد نشد .

    طبق اعلام روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، صبح امروز پیرو خروج یک بوژی از واگن قطار مسافری مشهد - یزد در ورودی ایستگاه مبارکه ، خوشبختانه آسیبی به کسی وارد نشد .

    پیرو این اتفاق بلافاصله با تلاش مامورین فنی راه آهن در کمتر از یک ساعت ، این واگن به روی خط هدایت و قطار به سیر خود ادامه داد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    این رکورد نه در شرایط عادی ، بلکه در شرایط بسیار سخت که با انباشت تعمیرات لکوموتیو و واگن مسافری مواجه بودیم ، صورت پذیرفته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک بهمن تا ۳۰ بهمن (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک دی تا ۳۰ دی (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ...

    |

    مقرر شد کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان که از سوی سفیر محترم معرفی شده است نسبت به انجام اصلاحات مورد نیاز و بهره‌برداری محور مذکور با نظارت عالیه وزارت راه و شهرسازی (راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) مبادرت ورزد که در این راستا طی یک سال گذشته با مساعدت راه آهن ج.ا.ا.، ۱۶ قطار ...

    |

    نظرات کاربران