در حال بارگذاری ...

تاکید بر نگاه مطالعاتی و ساختاری به فعالیت های راهداری و حمل و نقل

سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که محورهای مواصلاتی این استان در مسیر استان های جنوبی و غربی قرار دارد . همچنین در حدود ۲۳ هزار نفر از رانندگان این استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ، رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی به مشکلات و رفع مسائل آنها را خارج از نوبت خواستار شد .

عبدالهاشم حسن نیا عصر سه شنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود : راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان راهکارهای موثری در خصوص رسیدگی به مطالبات و خواسته‌ های شرکت ‌ها و رانندگان پیشنهاد کرده که لازم است با همکاری جدی استاندار و نهادهای مربوطه پیگیری شود .

وی از اقدامات انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری ابراز رضایت کرد و گفت : این در حالی است که برای رفاه حال بیشتر مردم و رفع کاستی های موجود باید بیش از پیش تلاش کرد .

حسن نیا فعالیت در عرصه حمل و نقل و خدمات راهداری را نوعی فعالیت جهادی دانست و تصریح کرد : متولیان این حوزه و رانندگان با تلاش شبانه روزی خود در محورهای ارتباطی نقش موثری در خدمات رسانی به مردم دارند .

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با تاکید بر نگاه مطالعاتی و ساختاری به فعالیت های راهداری و حمل و نقل اظهار داشت : علاوه بر خدمات رسانی باید به این مجموعه بعنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه شود .

حسن نیا در این دیدار از نماینده این سازمان در استان خواست با حساسیت بیشتری به مشکلات و چالش‌های این حوزه رسیدگی کند و با برگزاری نشست‌های مستمر با نمایندگان ، برنامه‌ریزی‌ لازم را در جهت بهره‌وری بیش از پیش این ۲ حوزه در دستور کار قرار دهد .

سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که محورهای مواصلاتی این استان در مسیر استان های جنوبی و غربی قرار دارد . همچنین در حدود ۲۳ هزار نفر از رانندگان این استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند .




مطالب مرتبط

سازمان تامین اجتماعی پس از بررسی لازم و بر اساس اولویت تاریخ ثبت نام کارت هوشمند راننده تاکنون نسبت به تخصیص یارانه سهم دولت بابت مبلغ حق بیمه به تعداد ۷۶۴۲۷ نفر راننده جدیدالورود در سه مرحله ، اقدام نموده و لیست آنها به شعب سازمان تامین اجتماعی ارسال شده است .

|

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

نظرات کاربران