در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر نگاه مطالعاتی و ساختاری به فعالیت های راهداری و حمل و نقل

    سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که محورهای مواصلاتی این استان در مسیر استان های جنوبی و غربی قرار دارد . همچنین در حدود ۲۳ هزار نفر از رانندگان این استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ، رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی به مشکلات و رفع مسائل آنها را خارج از نوبت خواستار شد .

    عبدالهاشم حسن نیا عصر سه شنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود : راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان راهکارهای موثری در خصوص رسیدگی به مطالبات و خواسته‌ های شرکت ‌ها و رانندگان پیشنهاد کرده که لازم است با همکاری جدی استاندار و نهادهای مربوطه پیگیری شود .

    وی از اقدامات انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری ابراز رضایت کرد و گفت : این در حالی است که برای رفاه حال بیشتر مردم و رفع کاستی های موجود باید بیش از پیش تلاش کرد .

    حسن نیا فعالیت در عرصه حمل و نقل و خدمات راهداری را نوعی فعالیت جهادی دانست و تصریح کرد : متولیان این حوزه و رانندگان با تلاش شبانه روزی خود در محورهای ارتباطی نقش موثری در خدمات رسانی به مردم دارند .

    معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با تاکید بر نگاه مطالعاتی و ساختاری به فعالیت های راهداری و حمل و نقل اظهار داشت : علاوه بر خدمات رسانی باید به این مجموعه بعنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه شود .

    حسن نیا در این دیدار از نماینده این سازمان در استان خواست با حساسیت بیشتری به مشکلات و چالش‌های این حوزه رسیدگی کند و با برگزاری نشست‌های مستمر با نمایندگان ، برنامه‌ریزی‌ لازم را در جهت بهره‌وری بیش از پیش این ۲ حوزه در دستور کار قرار دهد .

    سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که محورهای مواصلاتی این استان در مسیر استان های جنوبی و غربی قرار دارد . همچنین در حدود ۲۳ هزار نفر از رانندگان این استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند .




    مطالب مرتبط

    تاکید بر در نظر گرفتن ملاحظات کامل برای اجرای طرح اخذ عوارض الکترونیکی یکپارچه آزادراهی

    تاکید بر در نظر گرفتن ملاحظات کامل برای اجرای طرح اخذ عوارض الکترونیکی یکپارچه آزادراهی

    تشکیل صف‌های طولانی پشت دروازه‌های اخذ عوارض الکترونیکی آزادراه باعث طولانی شدن زمان سفر ، تشدید آلودگی‌هوا ، افزایش مصرف سوخت و تخریب رویه آسفالت محدوده دروازه‌ها می‌شود ؛ لذا اجرای چنین طرحی موجب بهبود وضعیت فعلی و افزایش استقبال عمومی نسبت به استفاده آزادراه‌ها ...

    |

    چرخش اصولی در سطوح مدیریتی در دستور کار کمیته انتصابات سازمان راهداری

    چرخش اصولی در سطوح مدیریتی در دستور کار کمیته انتصابات سازمان راهداری

    امروزه ارزش و اعتبار سازمان ها عمدتا" در گرو تولید محصولات و ارایه خدمات کیفی و متناسب با نیاز جامعه است که این امر مهم به وسیله سرمایه انسانی کارآزموده و مجرب تحقق می یابد و دست اندرکاران سازمان ها به این نکته دقیقا" واقف شده اند که راهی جز توجه جدی به توسعه سرمایه انسانی ...

    |

    انتصاب سرپرست جدید دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری

    انتصاب سرپرست جدید دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری

    دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات در مسیر تحولات و تغییرات ایجاد شده همیشه به عنوان یکی از دفاتر تخصصی حوزه معاونت راهداری ، به خوبی توانست پاسخگوی نیازهای کاربران جاده‌ها در کنار سایر دفاتر دست‌اندرکار حوزه راهداری ‌باشد به گونه‌ای که فعالان این حوزه توانسته‌اند با ...

    |

    توسعه و تجهیز ۵۰ باب پاسگاه پلیس راه در دستور کار سازمان راهداری

    توسعه و تجهیز ۵۰ باب پاسگاه پلیس راه در دستور کار سازمان راهداری

    بر اساس ماده ۴ آئین‌نامه اجرایی قانون مقررات تردد وسیله‌نقلیه خارجی مصوب سال ۱۳۷۳ و به منظور ایمن‌سازی و افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای ، طرح توسعه و تجهیز پاسگاه‌های پلیس راه به سازمان راهداری واگذار شده است .

    |

    نظرات کاربران