در حال بارگذاری ...
  • معارفه مدیرکل جدید دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد حمل‌و‌نقل شرکت راه‌آهن

    در این مراسم نوراله بیرانوند معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل و مازیار یزدانی معاون فنی و زیر بنائی راه آهن به ایراد سخنانی در مورد اقدامات انجام شده در دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد حمل و نقل راه آهن و برنامه های پیش روی آن پرداختند و از خدمات صنوبری با اهدای لوح تقدیر تشکر و قدردانی کردند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد حمل‌ونقل راه‌آهن ، لیلا موسوی به عنوان مدیر کل جدید این دفتر معرفی و از خدمات بهیار صنوبری مدیر کل پیشین این دفتر تجلیل شد .

    مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد حمل و نقل راه آهن با حضور معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل ، معاون فنی و زیر بنائی و مدیر کل روابط عمومی راه آهن و همکاران این دفتر برگزار شد .

    در این مراسم لیلا موسوی به عنوان مدیر کل جدید دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد حمل و نقل راه آهن معرفی شد .

    بر اساس این گزارش ، در این مراسم از اقدامات و خدمات بهیار صنوبری مدیر کل پیشین این دفتر تجلیل به عمل آمد .

    گفتنی در این مراسم نوراله بیرانوند معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل و مازیار یزدانی معاون فنی و زیر بنائی راه آهن به ایراد سخنانی در مورد اقدامات انجام شده در دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد حمل و نقل راه آهن و برنامه های پیش روی آن پرداختند و از خدمات صنوبری با اهدای لوح تقدیر تشکر و قدردانی کردند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

    |

    مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

    |

    مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

    |

    تعداد کشته های جاده ای در سال حدود ۲۰ هزار نفر و تعداد تصادفات جرحی و منجر به نقص عضو بیش از ۱۰ برابر این میزان بوده است . در حالی که صنعت ریلی ، به لحاظ ایمنی و عدم آسیب های جسمی و مالی ، حوزه ای کاملا متفاوت نسبت به جاده است .

    |

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران