در حال بارگذاری ...
  • جزییات نشست هماهنگی عملیات حج تمتع ۱۳۹۷

    یقینا سازمان هواپیمایی کشوری باتمام توان در این ایام همراه و همگام نسبت به تسهیل عملیات حج از هیچ کمک و پشتیبانی مضایقه نخواهد کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع ۱۳۹۷ با حضور علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، معاونان و مدیران سازمان ، نمایندگان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ، رئیس پلیس فرودگاه‌ها ، معاون شهر فرودگاهی حضرت امام (ره) ، سپاه حفاظت هواپیمایی ، گذرنامه و سوخت گیری برگزار شد .

    علی عابدزاده رئیس این سازمان در این جلسه از مسئولان ذیربط در امر جابه جایی زائران حج تمتع ۱۳۹۷ خواستار شد به منظور جلوگیری از بروز هر نوع ناهماهنگی و به تناسب اهمیت بالای این سفر معنوی علی رغم تمامی کمبودها سرویس مناسب و در خور شان زائران عزیز ارائه شود . یقینا سازمان هواپیمایی کشوری باتمام توان در این ایام همراه و همگام نسبت به تسهیل عملیات حج از هیچ کمک و پشتیبانی مضایقه نخواهد کرد .

    در ادامه مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری همزمانی پروازهای حج با پروازهای تابستانی را از دیگر علل حساس بودن این عملیات بر شمرد و گفت : حج تمتع امسال با پروازهای تابستانی مصادف است ، بنابراین لازم است که فرودگاه‌ها ، شرکت‌های هواپیمایی و سایر سرویس دهندگان مانند ؛ پلیس فرودگاه‌ها ، سپاه حفاظت هواپیمایی ، واحد سوختگیری ، هندلینگ و ... تمامی مساعی خود را به صورت مضاعف در جهت خدمات رسانی به زائران به کار گیرند .

    وی افزود : انتظار می رود با توجه به امکانات فرودگاهی در راستای خدمات رسانی بهینه و به منظور جلوگیری از وقفه در خدمات رسانی ترتیبی اتخاذ شود تا مراسم بدرقه زائران در محیطی خارج از فرودگاه صورت پذیرد . همچنین با توجه به فشردگی پروازها و همزمانی با پروازهای تابستانی ، زائران به موقع در محل فرودگاه حاضر شوند .

    همچنین مقرر شد فرودگاه‌ها زیرساخت‌های فرودگاهی خود را را برای انجام هرچه بهتر عملیات حج آماده و جلسه‌ کمیته های تسهیلاتی ویژه پروازهای حج را با مشارکت همه ذی‌نفعان از جمله نمایندگان حج و زیارت در استانها برگزار کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

    |

    استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

    |

    طی عملیات حج عمره با انجام ۴۴ پرواز رفت و برگشت تعداد ۵ هزار و ۶۱۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می گردند و عملیات حج عمره در ۲۳ اردیبهشت پایان خواهد یافت .

    |

    نظرات کاربران