در حال بارگذاری ...
  • راه اندازی سردخانه فرودگاه شیراز برای کمک به صادرات کالاهای فاسد شدنی

    بر اساس آمار هم اینک در هفته حدود ۴۰ تن بار با هواپیماهای مسافربری از فارس صادر می‌شود که فعال شدن این سردخانه‌ها می‌تواند تاثیر مهمی در افزایش و کیفیت صادرات کالا‌های استان داشته باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل صندوق توسعه صادرات استان فارس گفت : این سردخانه با توجه به درخواست صادرکنندگان میوه و تره بار استان فارس برای نگهداری کالا‌هایی که با هواپیما‌های مسافری به مقصد کشور‌های مختلف صادر می‌شوند مجدد راه‎اندازی شده و در حال خدمت‎رسانی است .

    سکینه سیاحی گفت : سردخانه فرودگاه شیراز شامل یک سردخانه با ظرفیت۵۰ تن برای نگهداری کالا‌های بالای صفر درجه و یک سردخانه با ظرفیت ۲۰ تن برای نگهداری کالا‌های زیر صفر درجه است و همه صادرکنندگان و بازرگانان می‌توانند کالا‌های صادراتی خود را تا زمان بارگیری در هواپیما در این سردخانه‌ها نگهداری کنند . بر اساس آمار هم اینک در هفته حدود ۴۰ تن بار با هواپیماهای مسافربری از فارس صادر می‌شود که فعال شدن این سردخانه‌ها می‌تواند تاثیر مهمی در افزایش و کیفیت صادرات کالا‌های استان داشته باشد .

    همچنین رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز از استقرار مینی بوس‎های ویژه حمل و نقل مسافران هوایی در فرودگاه شیراز خبر داد .

    سولماز دهقانی ، گفت : با توجه به نبود ایستگاه مترو در فرودگاه شیراز ، این خط مینی‎بوس برای مسافران هوایی از میدان شاهچراغی فرودگاه در مسیر ایستگاه متروی میدان الله شهر شیراز راه‎اندازی شده است که باعث رفع ترافیک و افزایش سرعت و سهولت در رفت و آمد مسافران با نرخ کرایه پایین می‎شود .

    وی زمان کار این مینی‎بوس‎ها را از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰ عنوان کرد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به زیرساخت ها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز ، آمادگی برای انجام پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان فارس ضمن بازدید از فرودگاه شیراز ، در جلسات جداگانه با ...

    |

    شرکت هواپیمایی آسمان برای انجام این پرواز از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ استفاده می‌کند .

    |

    نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه و ساماندهی وضعیت جایگاه تاکسیرانان و موضوع استقرار خودروها از جمله دغدغه‌هایی است که با تفاهم و همکاری به نتیجه خواهد رسید و در نهایت نتایج آن شامل حال شهروندان خواهد شد .

    |

    در حال حاضر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ، آسمان و شرکت خدمات هوایی سامان نیز خدمات هندلینگ به شرکت‌های هواپیمای داخلی و خارجی ارائه می‌دهند .

    |

    نظرات کاربران