در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت سازمان راهداری در پی حادثه برخورد اتوبوس با تانکر سوخت

این سانحه بامداد چهارشنبه در بلوار دکتر حسینی شهر سنندج در اثر برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس روی داد که منجر به جان‌باختن ۱۱ نفر از هموطنانمان گردید .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پی درگذشت مسافران اتوبوس با تانکر سوخت در شهرستان سنندج که ۱۱ کشته برجای گذاشت ، تسلیت خود و مراتب همدردی و همراهی با بازماندگان این سانحه را اعلام کرد .

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پیامی تسلیت خود را در پی تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت در شهرستان سنندج که ۱۱ کشته برجای گذاشت را به شرح زیر اعلام کرد :

«انالله و اناالیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر ، حادثه تلخ تصادف رانندگی در شهر سنندج که منجر به از دست رفتن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد ، موجب تألم و حزن تمامی مسئولان ، هموطنان و آحاد جامعه گردید .

این سانحه بامداد چهارشنبه در بلوار دکتر حسینی شهر سنندج در اثر برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس روی داد که منجر به جان‌باختن ۱۱ نفر از هموطنانمان گردید .

 مسئولان و کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تمامی فعالان و دست‌اندرکاران بخش حمل و نقل جاده‌ای ، این سانحه دلخراش را به خانواده‌های داغدار و بازماندگان مسافران و تمامی هم‌میهنان عزیز و ارجمند تسلیت عرض نموده ، مراتب همدردی و همراهی با بازماندگان این سانحه را اعلام داشته و از درگاه پروردگار سبحان برای جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان ، صبر و شکیبایی و تندرستی مسئلت می‌نماید.»




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

         

|

پیش‌بینی‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش پنج درصدی سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات پیش‌رو حکایت دارد و بر این اساس ضرورت آمادگی ۱۰۰ درصدی برای خدمات‌رسانی بهینه در سایه تلاش مضاعف همه نیروهای سازمان راهداری اهمیت دارد .

|

با وجود همه کمبودها ، اربعین امسال در حوزه خدمات‌رسانی و پاسخگویی به نیازهای مردم در جایگاه خود نمونه و کم‌نظیر بود .

|

در کمیته درآمد سایر حوزه‌های درآمدی ، اقدامات ، نظارت‌ها و کنترل‌هایی که تاکنون انجام شده بود ، مطرح و مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت .

|

نظرات کاربران