در حال بارگذاری ...
  • انعقاد قرارداد ساخت قطعه ۳ پروژه آزادراه کنارگذر شرق اصفهان

    گفتنی است آزادراه کنارگذر غرب اصفهان به طول ۹۰ کیلومتر در سال های قبل به بهره برداری رسیده و هم اکنون زیر عبور قرار دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از آزادراه کنارگذر شرق اصفهان از انعقاد قرارداد ساخت قطعه ۳ این پروژه خبر داد و گفت : عملیات اجرایی قطعات ۱ و ۲ این پروژه با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۵ درصد در حال انجام است و امروز شاهد انعقاد قرارداد قطعه ۳ آن با حضور معاون اول رییس جمهور هستیم .

    معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه هیاتی به ریاست معاون اول رییس جمهور به استان اصفهان سفر و از پروژه آزادراه کنارگذر شرق اصفهان بازدید کرد .

    خیراله خادمی در این بازدید با اشاره به اهمیت این پروژه در کاهش ترافیک درون شهری اصفهان گفت : این آزادراه به طول ۹۳ کیلومتر با هدف تکمیل کریدور اصلی آزادراهی شمال - جنوب کشور در ۳ قطعه اجرایی طراحی شده که دو قطعه آن به طول ۶۳ کیلومتر در دست اجراست و امروز شاهد انعقاد قرارداد ساخت قطعه ۳ آن با حضور معاون اول محترم رییس جمهور خواهیم بود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی کاهش ۷۵ دقیقه ای زمان و ۲۵ کیلومتری طول مسیر را از جمله مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: قطعات اول و دوم آزادراه کنارگذرشرق اصفهان با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۵ درصد در حال احداث است که با توجه به اهمیت این پروژه تسریع در عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار گرفته است .

    وی با بیان اینکه ساخت این پروژه با مشارکت ۷۰ درصدی بخش خصوصی و ۳۰ درصدی دولت در دست اجراست اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۴۹۲ نفر نیروی انسانی به طور مستقیم و حدود ۱۴۲ دستگاه ماشین آلات در این پروژه در حال کار هستند .

    خادمی در این بازدید با تاکید بر اهمیت بحث معماری و منظر راه در راه های کشور از طرح ویژه این آزادراه در این زمینه خبر داد و گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته برنامه ویژه ای برای منظر و معماری راه در این آزادراه طراحی شده که بر اجرای کامل آن تاکید داریم .

    گفتنی است آزادراه کنارگذر غرب اصفهان به طول ۹۰ کیلومتر در سال های قبل به بهره برداری رسیده و هم اکنون زیر عبور قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    تدوین برنامه های جدی برای توسعه و افزایش سهم ریلی بار و مسافر توسط شرکت راه آهن

    تدوین برنامه های جدی برای توسعه و افزایش سهم ریلی بار و مسافر توسط شرکت راه آهن

    راه‌آهن با هدف توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق حاشیه‌ ریلی و روستاها، مبادرت به برقراری قطار گردشگری با همکاری بخش خصوصی کرده است و خوشبختانه تعداد قطارهای گردشگری نیز افزایش پیدا می‌کند .

    |

    برگزاری نشست علمی-تخصصی کاربرد ژئوسنتتیک‌ها در ساخت راه و راه‌آهن

    برگزاری نشست علمی-تخصصی کاربرد ژئوسنتتیک‌ها در ساخت راه و راه‌آهن

    بررسی راه‌های مقابله با خرابی راه و راه‌آهن از طریق ژئوسنتتیک‌ها ، تسلیح و تثبیت بستر راه‌ها ، زه‌کشی و کنترل فرسایش و آب‌بندی تونل‌ها و آزمایش‌ها و کنترل کیفیت از جمله سرفصل‌های مهم این نشست بود .

    |

    شفاف‌سازی امور و یکپارچگی اطلاعات از مزایای راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی

    شفاف‌سازی امور و یکپارچگی اطلاعات از مزایای راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی

    ایجاد بانک‌های اطلاعاتی و تکمیل و کنترل دقیق اطلاعات نه تنها از طولانی شدن روند کارها جلوگیری می‌کند بلکه موجب دسترسی آسان به وضعیت هر پروژه برای برنامه‌ریزی‌های بعدی خواهد بود .

    |

    پروژه راه آهن قزوین - رشت پروژه ای قابل دفاع و ارائه برای صدور خدمات فنی مهندسی

    پروژه راه آهن قزوین - رشت پروژه ای قابل دفاع و ارائه برای صدور خدمات فنی مهندسی

    ۸۵ درصد از کالا‌ها و حتی کالا‌هایی که در بنادر جنوبی کشور تخلیه می‌شوند از طریق جاده جا به جا می‌شوند این در حالی است که در هیج جای دنیا کالا‌ها از طریق جاده جا به جا نمی‌شود . ما حتی یارانه بخش ریلی را پرداخت می‌کنیم ، اما کالا‌ها از طریق جاده جا به جا می‌شود و این یک زیان ...

    |

    نظرات کاربران