در حال بارگذاری ...

بازدید رئیس سازمان راهداری از پایانه بار و شهرک حمل و نقلی بندرعباس

تمام مدیران کل در استانها باید به طور جد پیگیر مطالبات به حق رانندگان به عنوان یکی از ارکان اصلی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای باشند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه عضو هیأت عامل این سازمان در سفر سرزده و بدون اطلاع قبلی به استان هرمزگان جهت رسیدگی به مطالبات رانندگان و رصد وضعیت آخرین اقدامات صورت گرفته توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از پایانه بار و شهرک حمل و نقلی استان بازدید و در جمع رانندگان به گفتگو مستقیم با آنها پرداخت .

عبدالهاشم حسن‌نیا در جریان این سفر برای ارزیابی آخرین وضعیت اقدامات و امور مربوط به خواسته‌های به حق رانندگان به همراه مهران قربانی عضو هیات عامل و داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از پایانه بار بندرعباس و شهرک حمل و نقلی بازدید و ضمن گفتگو در زمینه مسائل شغلی و کاری رانندگان به سوالات مختلف آنها پاسخ داد .

حسن‌نیا ضمن گفتگوی صمیمی یا تعداد کثیری از رانندگان ، از نحوه ارائه خدمات رانندگان با حضور در محل خوابگاه‌ها محل سالن اعلام بار و محل استقرار ناوگان و ... و تمامی فرآیندهایی که رانندگان از لحظه ورودی به پایانه بار و یا شهرک حمل و نقلی بندرعباس طی می‌کنند بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته‌های آنان قرار گرفت و دستور لازم برای اتخاذ تمهیدات و ایجاد تسهیلات بیشتر برای رضایتمندی رانندگان را صادر کرد .

در جریان این بازدید، رانندگان نیز ضمن قدردانی از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که برای اولین بار  یک مقام ارشد سازمان به صورت سرزده و بی واسطه در جمع آنها حضور پیدا می‌کند ، خواستار تداوم حضور مسئولان ارشد سازمان برای آگاهی و رصد میدانی مشکلات آنان شدند و ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری در روند رسیدگی به مشکلات رانندگان ، این بازدید را نقطه عطف و نشان عزم راسخ متولیان امر برای این منظور دانستند .

حسن نیا بر رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی سریع به مشکلات و رفع مسائل آنها تاکید کرد و افزود : تمام مدیران کل در استانها باید به طور جد پیگیر مطالبات به حق رانندگان به عنوان یکی از ارکان اصلی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای باشند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری با اشاره به اثربخشی پویش در سال‌های گذشته از خدمات‌رسانی ۱۲ هزار نیروی ...

|

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

میانگین پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح جاده‌ها به گونه‌ای است که به طور میانگین در هر ۸۵ کیلومتر شبکه راه‌ها ، یک مجتمع خدماتی رفاهی به خدمت‌رسانی می‌پردازد .

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

|

نظرات کاربران