در حال بارگذاری ...
  • آخرین اخبار

     
  • بازدید رئیس سازمان راهداری از پایانه بار و شهرک حمل و نقلی بندرعباس

    تمام مدیران کل در استانها باید به طور جد پیگیر مطالبات به حق رانندگان به عنوان یکی از ارکان اصلی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای باشند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه عضو هیأت عامل این سازمان در سفر سرزده و بدون اطلاع قبلی به استان هرمزگان جهت رسیدگی به مطالبات رانندگان و رصد وضعیت آخرین اقدامات صورت گرفته توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از پایانه بار و شهرک حمل و نقلی استان بازدید و در جمع رانندگان به گفتگو مستقیم با آنها پرداخت .

    عبدالهاشم حسن‌نیا در جریان این سفر برای ارزیابی آخرین وضعیت اقدامات و امور مربوط به خواسته‌های به حق رانندگان به همراه مهران قربانی عضو هیات عامل و داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از پایانه بار بندرعباس و شهرک حمل و نقلی بازدید و ضمن گفتگو در زمینه مسائل شغلی و کاری رانندگان به سوالات مختلف آنها پاسخ داد .

    حسن‌نیا ضمن گفتگوی صمیمی یا تعداد کثیری از رانندگان ، از نحوه ارائه خدمات رانندگان با حضور در محل خوابگاه‌ها محل سالن اعلام بار و محل استقرار ناوگان و ... و تمامی فرآیندهایی که رانندگان از لحظه ورودی به پایانه بار و یا شهرک حمل و نقلی بندرعباس طی می‌کنند بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته‌های آنان قرار گرفت و دستور لازم برای اتخاذ تمهیدات و ایجاد تسهیلات بیشتر برای رضایتمندی رانندگان را صادر کرد .

    در جریان این بازدید، رانندگان نیز ضمن قدردانی از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که برای اولین بار  یک مقام ارشد سازمان به صورت سرزده و بی واسطه در جمع آنها حضور پیدا می‌کند ، خواستار تداوم حضور مسئولان ارشد سازمان برای آگاهی و رصد میدانی مشکلات آنان شدند و ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری در روند رسیدگی به مشکلات رانندگان ، این بازدید را نقطه عطف و نشان عزم راسخ متولیان امر برای این منظور دانستند .

    حسن نیا بر رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی سریع به مشکلات و رفع مسائل آنها تاکید کرد و افزود : تمام مدیران کل در استانها باید به طور جد پیگیر مطالبات به حق رانندگان به عنوان یکی از ارکان اصلی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای باشند .




    مطالب مرتبط

    تعطیلی ۲۷ شرکت حمل‌ونقل جاده ای متخلف در استان تهران

    تعطیلی ۲۷ شرکت حمل‌ونقل جاده ای متخلف در استان تهران

    اینکه مسئولان به‌صورت مستقیم صحبت‌ها و مشکلات را از رانندگان بشنوند ، دید آن‌ها را نسبت به مشکلات رانندگان باز می‌کند و روی آن‌ها اثر مثبت روانی می‌گذارد که مسئولان بدون واسطه صحبت‌ها و مشکلات آن‌ها را می‌شنوند در اجرا و حل مسائل نیز تأثیر خود را خواهد گذاشت .

    |

    تحقق بخش زیادی از مطالبات رانندگان استان لرستان

    تحقق بخش زیادی از مطالبات رانندگان استان لرستان

    افزایش نرخ کرایه حمل بار به میزان ۲۰ درصد، رصد فاز اول محاسبه هزینه بار بر اساس تن کیلومتر ، بیمه تکمیلی رایگان برای رانندگان و همسران آنها ، حذف سپهتن از ناوگان کالا و افزایش حق بیمه از ۱.۳ به ۱.۵ درصد در این دو ماه انجام شده است .

    |

    ضرورت یکسان‌سازی و شفافیت در نرخ بارنامه شرکت های حمل و نقل استان لرستان

    ضرورت یکسان‌سازی و شفافیت در نرخ بارنامه شرکت های حمل و نقل استان لرستان

    از خرداد ماه تا به امروز اقداماتی در راستای تحقق مطالبات رانندگان در استان لرستان صورت گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نهایی شدن نرخ حمل پایه در استان ، محاسبه نرخ بار براساس تن کیلومتر تحت وب ، فعال کردن کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل ، ...

    |

    نظرات کاربران