در حال بارگذاری ...
  • اعزام ۸۵ هزار نفر زائر ایرانی در عملیات حج تمتع سال ۹۷

    امسال حدود ۸۵ هزار نفر زائر ایرانی عازم سرزمین وحی می شوند و هیچ برنامه ای برای انجام پروازهای حج تمتع امسال از فرودگاه پیام انجام نشده و امسال پروازهای فرودگاه اردبیل نیز به تبریز منتقل شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : عملیات اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی برای حج تمتع ۲۸ تیرماه امسال آغاز و تا ۲۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت .

    سید محمود رضوی گفت : عملیات انتقال زائران از ۲۸ تیرماه آغاز می شود ، اما پیش از آن عوامل حج تمتع سال جاری از ۲۲ تیرماه به عربستان عزیمت خواهند کرد .

    وی با بیان اینکه نخستین پرواز زائران ایرانی از چهار فرودگاه اهواز ، بوشهر ، مشهد و امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد شد ، گفت : همه این پروازها از چهار فرودگاه زائران را به مدینه منوره منتقل خواهند کرد . طبق برنامه مقرر شده که شرکت هواپیمایی ایران ایر از ۱۰ فرودگاه کرمان ، همدان ، یزد ، اصفهان ، اهواز ، بندرعباس ، بوشهر ، بیرجند ، رشت و شیراز زائران ایرانی را جابجا خواهد کرد .

    رضوی گفت : شرکت هواپیمایی سعودی نیز امسال از هشت فرودگاه ارومیه ، تبریز ، زاهدان ، زنجان ، ساری ، کرمانشاه ، گرگان ، مشهد نسبت به جابجایی زائران ایرانی اقدام خواهد کرد و علاوه براین شرکت های ایران ایر و سعودی پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) را انجام خواهند داد . طبق برنامه ریزی های انجام شده زائران ایرانی عازم سرزمین وحی امسال از استان های تهران ، سمنان ، قزوین ، قم ، لرستان ، البرز ، مرکزی و کاشان از فرودگاه امام خمینی (ره ) به عربستان سعودی عزیمت خواهند کرد .

    به گفته رضوی ، امسال نیز حدود ۸۵ هزار نفر زائر ایرانی عازم سرزمین وحی می شوند و هیچ برنامه ای برای انجام پروازهای حج تمتع امسال از فرودگاه پیام انجام نشده و امسال پروازهای فرودگاه اردبیل نیز به تبریز منتقل شده است .

    مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به عملیات بازگشت حجاج ایرانی از فرودگاه جده به کشور گفت : طبق برنامه ریزی عملیات بازگشت حجاج ایرانی از سوم شهریورماه آغاز تا بیست و چهارم همین ماه ادامه خواهد داشت .

    امسال حدود ۸۵ هزار نفر زائر ایرانی از ۱۹ فرودگاه کشور به سرزمین وحی انتقال می کنند که عملیات رفت از ۲۸ تیرماه و عملیات بازگشت حجاج به میهن اسلامی از سوم شهریورماه آغاز خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

    |

    عملیات حج عمره در ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها از ۱۳ دی ماه آغاز و طبق برنامه اعلام شده در فاز نخست تا ۲۸ اسفند ماه ادامه خواهد داشت .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره انتقال پروازها از مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) توضیح داد : ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌‌ معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغ‌های جداگانه ، اعضای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات ...

    |

    نظرات کاربران