در حال بارگذاری ...
  • تشریح اهداف برگزاری نشست برنامه ریزی توسعه فردی مدیران راه‌آهن

    این طرح از سال ۹۴ در شرکت راه‌آهن با شرکت مدیران کل و معاونین مدیرعامل شروع شد که در آن زمان ویژگی های و شایستگی های شغل مدیریتی شناسایی و به دنبال آن ویژگی های شخصیتی و مهارتی کلیه مدیران مورد ارزیابی قرار گرفت . به دنبال روشن شدن نتایج ارزیابی ، قرار شد تا در زمینه توسعه مدیران برنامه ریزی های لازم صورت گیرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد شرکت راه‌آهن گفت :‌ موضوع انطباق بین شغل و شاغل یکی از الزامات ارتقاء بهره‌وری است و اگر این انطباق وجود نداشته باشد هر فعالیت و برنامه ریزی منجر به شکست خواهد بود .

    مجید احمدی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد شرکت راه‌آهن در مورد اهداف برگزاری نشست برنامه ریزی توسعه فردی مدیران راه‌آهن گفت :‌ موضوع انطباق بین شغل و شاغل یکی از الزامات ارتقاء بهره وری است و اگر این انطباق وجود نداشته باشد هر فعالیت و برنامه ریزی منجر به شکست خواهد بود .

    وی با بیان اینکه برای ایجاد این انطباق نیازمند شناخت شایستگی های شغلی هستیم ، افزود : در این زمینه لازم است که ویژگی های شخصیتی و مهارتی شاغلان شناسایی نیز مورد بررسی قرار گیرد .

    احمدی با اشاره به اینکه اگر در مواردی این انطباق کافی نباشد لازم است تا برای آن برنامه ریزی صورت گیرد ، اظهار داشت : این امر موجب ارتقای شاغلین و انطباق آنها با ویژگی های شغلیشان خواهد شد .

    وی در ادامه گفت : این طرح از سال ۹۴ در شرکت راه‌آهن با شرکت مدیران کل و معاونین مدیرعامل شروع شد که در آن زمان ویژگی های و شایستگی های شغل مدیریتی شناسایی و به دنبال آن ویژگی های شخصیتی و مهارتی کلیه مدیران مورد ارزیابی قرار گرفت . به دنبال روشن شدن نتایج ارزیابی ، قرار شد تا در زمینه توسعه مدیران برنامه ریزی های لازم صورت گیرد .

    وی جلسه امروز را اولین جلسه ارتقای توسعه مدیران عنوان و تصریح کرد : تلاش می‌کنیم ویژگی‌های شخصیتی و مهارتی مدیران را به سطحی که مورد نیاز و انتظار مشاغل مدیریتی راه‌آهن است برسانیم .

    احمدی با تاکید بر اینکه این پروژه در مقاطع بعدی به یکسری از مجموعه ها تسری خواهد یافت ، اظهار داشت : تا این لحظه کلیه روسای گروه و معاونین راه آهن و ویژگی های آنان مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم در مقطع بعدی برای توسعه این گروه برنامه ریزی انجام شود . در دوره بعدی نیز در نظر داریم این پروژه را تا سطح کارشناسان برسانیم و با توجه به نیازهایی که در شرکت راه آهن وجود دارد برنامه ریزی هدفمندی برای توسعه راه آهن صورت بگیرد .




    مطالب مرتبط

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

    |

    درخواست پیشنهادهای ۸ نیاز اولویت‌دار فناورانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که دارای سطح فناوری بالا می‌باشد هم‌اکنون آماده شده و با همکاری و حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به فراخوان گذاشته خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور ...

    |

    نظرات کاربران