در حال بارگذاری ...
  • آخرین اخبار

     
  • تعهد ذوب آهن به راه آهن برای تحویل ۴۰ هزار تن ریل تا آخر سال

    ذوب آهن ۵۰۰ تن ریل در اختیار راه اهن قرار داد و این محموله به انبارمان رسیده است و در اولین فرصت از این ریل‌ها استفاده خواهیم کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن با بیان اینکه تهاتر نفت ایران با ریل هند منتفی است چرا که برنامه‌ای برای خرید ریل خارجی نداریم ،‌ گفت : ذوب آهن متعهد شده تا پایان سال ۴۰ هزار تن ریل در اختیارمان قرار دهد .

    درباره احتمال تهاتر ریل هند با نفت ایران پس از اجرای تحریم‌های نفتی ، گفت :‌ پس از تولید ریل ملی دیگر از کشورهای خارجی ریل خریداری نخواهیم کرد و برنامه‌ای برای خرید ریل از هند نداریم که بخواهیم از طریق تهاتر با نفت آن را وارد کشور کنیم .

    وی با بیان اینکه اگر ذوب آهن به تعهدات خود عمل کند ، به دنبال خرید ریل خارجی نخواهیم بود بنابراین بحث تهاتر ریل با نفت منتفی است ،‌ ادامه داد : ذوب آهن باید حجم تولید را افزایش دهد تا بتوانیم تمام نیازهای داخل را از این شرکت تامین کنیم .

    معاون فنی و زیربنایی راه آهن با بیان اینکه هفته گذشته اولین محموله ریل ملی را تحویل گرفتیم ،‌ اظهار داشت : ذوب آهن ۵۰۰ تن ریل در اختیار راه اهن قرار داد و این محموله به انبارمان رسیده است و در اولین فرصت از این ریل‌ها استفاده خواهیم کرد .

    یزدانی با تاکید بر اینکه از ریل ملی برای خطوط فرعی و خطوط آنتنی می‌توانیم استفاده کنیم ،‌ گفت : این مساله بستگی دارد که اولین پروژه‌ای که به اتمام می‌رسد،‌ کدام پروژه باشد تا بتوانیم از اولین محموله ریلی ملی در آن استفاده کنیم .

    وی درباره احتمال تهاتر شمش مورد نیاز برای تولید ریل با نفت گفت : شرکت ذوب آهن برای تامین منابع نیاز به مواد اولیه دارد که این مواد اولیه را می‌تواند از شرکت‌های خارجی در قالب شمش تهیه کند . ما به عنوان شرکت راه آهن از ذوب آهن ریل تحویل می‌گیریم و اینکه ذوب آهن بخواهد شمش مورد نیاز خود را از هند از طریق تهاتر وارد کند ، ارتباطی به نوع همکاری ما ندارد .




    مطالب مرتبط

    ارتقا جایگاه سیاسی کشور با احداث کریدور شمال - جنوب

    ارتقا جایگاه سیاسی کشور با احداث کریدور شمال - جنوب

    اقدامات خوبی در جهت تکمیل کریدورهای ریلی کشور به خصوص شمال ـ جنوب و نیز توسعه راه آهن به بنادر کشور در راستای ترانزیت هرچه بهتر کالا صورت گرفته است . کریدور ریلی از بندرعباس تا تهران و از تهران تا قزوین تکمیل شده است و تکمیل کریدور ریلی قزوین - رشت در دو شاخه به انزلی و آستارا در ...

    |

    افزایش ظرفیت ریلی در غرب دریای خزر با اتصال ریلی رشت به آستارا

    افزایش ظرفیت ریلی در غرب دریای خزر با اتصال ریلی رشت به آستارا

    طی این سال‌ها خوشبختانه سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات جدی در زمینه توسعه حمل‌ونقل ریلی رخ داده است . به‌صورت متوسط طی سال‌های گذشته بیش از ۱ میلیارد دلار به‌طور مستقیم از جانب دولت در حمل‌ونقل ریلی سرمایه‌گذاری شده است و این جدا از سرمایه‌گذاری‌هایی است که از طریق سایر ...

    |

    نظرات کاربران