در حال بارگذاری ...
  • پیام دبیر کل سازمان بین المللی دریانوردی به مناسبت روز دریانورد

    روز جهانی دریانورد ۲۰۱۸ سکویی فراهم می نماید تا از استانداردهای بالا برای رفاه دریانوردان حمایت کنیم و این قدرت را به کشتیرانی ها و سایر فعالان این صنعت می دهند که نشان دهند ، چگونه می توانند شرایط خوب کاری را برای دریانوردان ایجاد و بنابر این سهم بزرگ و مثبتی در رفاه آنها ایفا نمایند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کیتاک لیم دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد در پیامی این روز را به تمامی دریانوردان سراسر جهان و از جمله ایران تبریک گفت .

    متن پیام کیتاک لیم دبیر کل سازمان بین‌المللی دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد ۲۰۱۸ که توسط هادی مرزبان مدیرکل امور دریانوردان قرائت شد ، بدین شرح است :

    دریانوردان شغل چالش برانگیز و سختی را عهده دار میباشند و بنابراین لازم است از نظر جسمی و روحی در وضعیت خوبی قرار بگیرند . ایمنی دریانوردی ، علیرغم پیشرفت های تکنولوژیک نظیر هوش مصنوعی ، همواره وابسته به تخصص ، مهارت و انگیزه دریانوردان بوده است . شغل دریانوردان اگرچه می تواند رضایت بخش باشد اما بسیاری از عوامل می تواند بر کیفیت و ایمنی جان اشخاص در دریا اثر بگذارد . این عوامل شامل مرخصی ساحلی ، تهدید ناشی از رها کردن کشتی ، پرداخت فوری دستمزدها و جریان اقدامات جنایتکارانه می شود و حتی مسائل ساده نظیر دسترسی به اینترنت و ایجاد تسهیلات وب سایت بر روی کشتی را نیز در برمی گیرد .

    تمام این موضوعات تحت یک عنوان جمع می شوند و آن هم رفاه و سلامتی دریانوردان است .

    و امسال کمپین و فراخوانی روز جهانی دریانورد در حیطه کشتیرانی به این موضوعات مهم می پردازد . در همین رابطه قصد داریم که برخی از رفتارها و عملکردهای خوب و مثبت را معرفی نماییم ، ولی کمپین همچنین برخی از مشکلات موجود را نیز مورد بررسی و توجه قرار خواهد داد .

    این فراخوانی ، همچون سال های گذشته بر رسانه های اجتماعی متمرکز خواهد بود . روش های زیادی برای مشارکت وجود دارد که در پایان این پیام معرفی خواهیم نمود .

    روز جهانی دریانورد ۲۰۱۸ سکویی فراهم می نماید تا از استانداردهای بالا برای رفاه دریانوردان حمایت کنیم و این قدرت را به کشتیرانی ها و سایر فعالان این صنعت می دهند که نشان دهند ، چگونه می توانند شرایط خوب کاری را برای دریانوردان ایجاد و بنابر این سهم بزرگ و مثبتی در رفاه آنها ایفا نمایند .

    مهمتر اینکه این مناسبت دریانوردان را تشویق می کند تا دیدگاه ها و تجارب دریایی خود را از طریق درگاه بر خط سایت آیمو به اشتراک بگذارند و اگر چه ما بیمی از بیان حقایق و زوایای مبهم و تاریک مطروحه نداریم ، در صدد آن هستیم تا این فراخوانی پیام مثبتی را القاء کند . همچنین این کمپین به دریانوردان امکان می دهد به ما نشان دهند که یک روز خوب در دریا از نظر آنها چگونه توصیف می شود .

    بنابراین از شما تقاضا می کنم به کمپین ما بپیوندید و در آن شرکت نمایید ، تجربه های خود را به اشتراک بگذارید و ما را در هدایت کامل این موضوع مهم و در عین حال نادیده گرفته شده یاری نمایید .

    برای این منظور دو هشتک در نظر گرفته شده است . هشتک اول عبارت است از SupportSeafaresWellbeing # که می تواند توسط شرکت های کشتیرانی و دیگر فعالان صنعت دریانوردی مورد استفاده قرار گیرد و به موجب آن نشان دهند که چگونه یک محیط کاری مناسبی را برای دریافت فراهم می نمایند و مسایل بهداشت روانی در میان آنها را مورد توجه و لحاظ قرار می دهند .

    عنوان هشتک دیگر که توسط دریانوردان می تواند مورد استفاده قرار گیرد، عبارت است از GoodDauatSea # که به موجب آن دریانوردان می توانند تجارب دریایی و عکس های خود را در آن بارگزاری نمایند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی به سی‌وسومین اجلاس مجمع سازمان بین‌المللی ...

    |

    ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری به منظور جابجایی ۱۳ هزار و ۷۲۸ مسافر و گردشگر و حمل یک‌هزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است .

    |

    در این رویکرد آموزشی از دانش آموزان خواسته شد در پاکیزه نگه داشتن محیط زیست دریا و ساحل ، با سازمان بنادر و دریانوردی مشارکت فعال داشته باشند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست تکمیل پیش نویس پروتکل تامین ایمنی دریانوردی دریای خزر با حضور ویدئوکنفرانسی سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و ...

    |

    یادگیری اصول و فنون به کارگیری اصطلاحات حمل و نقل ، تشریح اصطلاحات حمل و نقل دریایی در نسخه جدید اینکوترمز و تبیین الزامات و اصطلاحات جدید در حوزه مذکور از اهم اهداف این دوره‌ فشرده بود .

    |

    نظرات کاربران