در حال بارگذاری ...
  • احداث باند دوم بزرگراه ایلام - مهران در آینده نزدیک

    در راستای احداث بزرگراه ایلام - مهران پیمانکار قطعه اول این پروژه نسبت به حذف دو ترانشه عمود و خطر ناک این محور اقدام نموده و به این جهت محور مذکور چند روز مسدود خواهد بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پیگیری شبانه روزی مسئولین راه و شهرسازی استان و تلاش پیمانکار قطعه اول بزرگراه ایلام - مهران ترانشه های پر حادثه این محور در حال حذف شدن هستند و به زودی شاهد احداث باند دوم این محور خواهیم بود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید روز جمعه از محل ریزش برداری این ترانشه‌ها گفت : در راستای احداث بزرگراه ایلام - مهران پیمانکار قطعه اول این پروژه نسبت به حذف دو ترانشه عمود و خطر ناک این محور اقدام نموده و به این جهت محور مذکور چند روز مسدود خواهد بود .

    میر جعفریان خاطر نشان کرد : برای این منظور دو جاده قدیم ایلام - صالح آباد و ایلام - ملکشاهی - مهران که ایمن سازی شده اند در نظر گرفته شده است و سعی و تلاش دستگاه اجرایی ، نظارت و پیمانکار تسریع در بازگشایی محور اصلی است و با توجه به حجم عظیم ریزش برداری ماشین آلات لازم در محل مستقر شده عملیات بازگشایی در حال انجام است .

    وی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی مردم استان و همه کسانی که در این مسیر تردد می‌کنند ، نوید احداث بزرگراه ایلام – مهران در آینده نزدیک را داد و این مهم را شایسته مردم عزیز و مرزدار این خطه دانست .




    مطالب مرتبط

    هدف از خط کشی راه‌ها ، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه ، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنها است .

    |

    نظرات کاربران