در حال بارگذاری ...
  • برگزاری مستمر جلسات کمیسیون رسیدگی به تخلف شرکت‌های حمل و نقل استان فارس

    در حال حاضر بخش حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر استان با فعالیت قریب به ۶۱ هزار راننده حرفه‌ای حمل و نقل جاده‌ای کالا ، نفتکش‌ها و مسافربری و همچنین بیش از ۴۱ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و حمل و نقل عمومی (مسافربری) رتبه نخست کشور را داراست .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های بار و مسافر با هدف بررسی و ارزیابی مداوم خدمات ارائه شده به رانندگان حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر بر اساس برنامه ریزی‌های منظم به صورت هفتگی در حال برگزاری است .

    مهندس علیرضا سیاهپور با اعلام این مطلب گفت : در این کمیسیون‌ها به تخلفات اخذ کمیسیون اضافه بر قانون از راننده ، عدم پرداخت کرایه به راننده در مقصد ، عدم رعایت مقررات و ضوابط حمل و نقلی در خصوص صدور بارنامه و همچنین توسعه و بهینه سازی حمل و نقل جاده‌ای رسیدگی می شود .

    سیاهپور با اشاره به برگزاری جلسات منظم و مستمر کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر تصریح کرد : توسط این کمیسیون ۲ شرکت متخلف حمل ونقل کالا تعطیل و یک شرکت حمل و نقل جاده‌ای کالا به مبلغ ۵۰۰هزار تومان جریمه نقدی و یک شرکت متخلف حمل و نقل مسافر به یکماه ممنوعیت فعالیت محکوم گردیدند . رانندگان تلاشگر فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای بین شهری ، از این پس می توانند هر گونه انتقاد ، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده‌ای شامل : دریافت کمیسیون اضافی ، وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده ای ، وضعیت عملکردی شرکت‌های حمل و نقل و دیگر نکات مورد نظر را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir و یا صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند .

    وی در پایان اشاره کرد : در حال حاضر بخش حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر استان با فعالیت قریب به ۶۱ هزار راننده حرفه‌ای حمل و نقل جاده‌ای کالا ، نفتکش‌ها و مسافربری و همچنین بیش از ۴۱ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و حمل و نقل عمومی (مسافربری) رتبه نخست کشور را داراست .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین نشست روسای پلیس راه و مدیران راهداری و حمل و نقل کل کشور اظهار کرد : تقریباً ...

    |

    نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری اکنون در راه‌های مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند .

    |

    نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ۱۱ و ۱۲ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رأی لازم صادر شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن زاگرس از جابجایی بیش از ۳۲ هزار نفر مسافر در راه آهن زاگرس خبر داد .

    |

    عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده ۱۲ از طریق شکایات سامانه شهراه و ۱۴۱ مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار و عدم رعایت سوار نمودن مسافر و صدور بلیط در بخش مسافر بوده است .

    |

    نظرات کاربران