در حال بارگذاری ...

نقش بین المللی ایران در هیدروگرافی باید ارتقا یابد

 به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در همایش روز جهانی هیدروگرافی با توجه به جایگاه و فعالیت ایران در سازمان جهانی هیدروگرافی اظهار داشت : باید نقش منطقه ای و بین المللی ایران در هیدروگرافی ارتقا یابد و نگاهی نیز به انجام پروژه های بین المللی در این حوزه داشته باشیم .

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده ؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

|

در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر ، بوالخیر ، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند .

|

مؤثرتر عمل کردن مدیریت HSE در فرآیندهای عملیاتی بنادر و تقویت نظارت ، پایش و ارزیابی‌های موردنظر ، همچنین ارتقاء ایمنی بنادر از طریق افزایش ایمنی در شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر دو هدف محوری تعریف شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل ، بنادر و جزایر کشور ، با حضور معاون وزیرراه شهرسازی و مدیرعامل سازمان ...

|

نظرات کاربران