در حال بارگذاری ...
  • لکه‌گیری ۶ محور شهرستان ساوه از ابتدای سال جاری

    برای کاهش تصادفات و افزایش دید رانندگان در شب روشنایی کیلومتر ۲ تا ۸ محور ساوه - تهران ، ۴۰ تیر در محور سلفچگان ، ۲۰ تیر در محور همدان و ۸ تیر در محور تهران تعمیر شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه از لکه گیری شش محور این شهرستان خبر داد .

    ابراهیم مردانی با اعلام این مطلب گفت : از ابتدای سال تاکنون این محورها به حجم ۶۵ تن با آسفالت سرد برای پر کردن چاله‌های ایجاد شده لکه گیری شده‌اند . محورهای قدیم ساوه - همدان ، ساوه - تهران ، ساوه - سلفچگان ، ساوه - جلایر و ساوه طراز ناهید و سه راهی آوه لکه گیری شده اند .

    وی از شانه سازی دو کیلومتر از محور ساوه - همدان و ساوه طراز ناهید خبر داد و گفت : همچنین برای ایمن سازی نقاط پرتگاهی ۴ کیلومتر از محور روستایی قره چای به اکبر آباد در امتداد کیلومتر ۱۸تا ۲۲محور جلایر شانه سازی شده است .

    مردانی با بیان اینکه در این مدت ۱۴۲ تابلو علائم در کل حوزه شهرستان ساوه نصب شده است تصریح کرد : همچنین برای کاهش تصادفات و افزایش دید رانندگان در شب روشنایی کیلومتر ۲ تا ۸ محور ساوه - تهران ، ۴۰ تیر در محور سلفچگان ، ۲۰ تیر در محور همدان و ۸ تیر در محور تهران تعمیر شد .

    وی با اشاره به انجام برنامه‌های فصل تابستان گفت : ادامه تعریض جاده قدیم ساوه - سلفچگان در تابستان در دستور کار است . این تعریض از سال گذشته شروع شده است که تاکنون از هر سمت جاده سه متر و به طول پنج کیلومتر از آن تعریض شده است .

    به گفته مردانی تسطیح و تیغ زنی راه های روستایی حوزه استحفاظی شهرستان به طول ۱۰کیلومتر ، نصب و تعمیر گاردهای آسیب دیده جهت رفع نقاط حادثه خیز واقع در جاده قدیم ساوه – تهران و ساوه – همدان و اجرای نیوجرسی در محور روستایی اکبر آباد برای حذف نقاط پرتگاهی از جمله اقدامات اخیر بوده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

    |

    در سال جاری و به منظور بهسازی محور های روستایی در بیش از ۲۱۰ کیلومتر از این راه ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه های زمانی آتی زیرسازی انجام گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تایباد از یکهزار و ۹۶۰ متر مربع لکه گیری راه های حوزه استحفاظی با استفاده از ...

    |

    در ۱۰ ماهه گذشته ۱۱ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۵۶۳ تردد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس ، ۱۰ میلیون و۵۷۴ هزار و۸۱۵ تردد در محور اردبیل - نیر و بالعکس و بیش از ۷ میلیون تردد نیز در محور اردبیل - مغان و بالعکس ثبت شده است .

    |

    در شهرستان لامرد چندین دستگاه ماشین آلات راهسازی وجود دارد که خیرین برای خدمت رسانی به مردم وقف کرده‌اند و در حال حاضر به خدمت رسانی در مناطق روستایی اشتغال دارند و عملیات بهسازی و مرمت جاده‌های روستاهای مناطق کم برخوردار شهرستان لامرد با استفاده از این ماشین آلات در حال ...

    |

    نظرات کاربران