در حال بارگذاری ...

صنعتی سازی سفر با تیراژ بالا صورت می پذیرد

به گزارش پرتال حمل و نقل ، علیرضا شیخ طاهری مدیرعامل شرکت بن ریل در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی اظهار داشت جهت ارائه خدمات با کیفیت جهانی با یکی از برترین اپراتورهای ریلی قرار داد بستیم و در حال دریافت امتیاز چهار ستاره هستیم و شعار مجموعه بن ریل سفر به سبک بن ریل می باشد .

 

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

آن چه که در حوزه ریل برای ما مهم است و ما را به حضور قوی تر راه آهن در دوره دوم طراحی بازی‌های ریلی ترغیب می‌کند ، بحث ری برندینگ حوزه حمل و نقل ریلی است که متاسفانه‌ در سالیان اخیر مورد غفلت واقع شده بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا ایلاتی مدیرعامل هلدینگ پایا ترابر سینا (هلدینگ تخصصی حمل و نقل بنیاد مستضعفان) در مراسم تفاهم نامه سرمایه‌گذاری و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه آهن در مراسم امضای تفاهم‌نامه که در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برپا شده بود ، گفت : با توجه به اهتمام دولت سیزدهم جهت ...

|

امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه جهشی در عبور از گلوگاه‌ها در حوزه حمل‌ونقل ریلی داشته باشیم . این تفاهم‌نامه می‌تواند الگویی برای سرمایه‌گذاری سایر شرکت‌ها جهت سرمایه‌گذاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی باشد .

|

نظرات کاربران