در حال بارگذاری ...
  • امضای قرارداد تأمین ۲۰۰ ست تراورس بتنی در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی

    این قرارداد ۳۴ میلیارد ریالی طی دو سال اجرا می‌شود و قابلیت ارتقا تا دو برابر را دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، قرارداد تأمین ۲۰۰ ست تراورس بتنی با بار محوری ۲۵ تن به ارزش ۳۴میلیارد ریال در آخرین روز ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی بین دو شرکت خصوصی امضا شد .

    در آخرین روز از برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی ، صنایع ، تجهیزات و خدمات وابسته قرارداد تأمین ۲۰۰ ست تراورس بتنی با بار محوری ۲۵ تن در به ارزش ۳۴ میلیارد ریال میان شرکت بتن صنعت بریس و شرکت گسترش صنایع ایران (ایرید) در غرفه شرکت راه‌آهن به امضا رسید .

    سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قرارداد فوق گفت : این قرارداد ۳۴ میلیارد ریالی طی دو سال اجرا می‌شود و قابلیت ارتقا تا دو برابر را دارد .

    وی تحریم‌های مجدد آمریکا را بی‌اثر دانست و تصریح کرد : توسعه تولیدات در صنعت حمل‌ونقل ریلی می‌تواند مؤثر باشد .

    عضو هیئت‌مدیره شرکت راه‌آهن با اشاره به دستاوردهای ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی ، تجهیزات ، خدمات و صنایع وابسته بیان کرد : در نمایشگاه امسال از واگن مخزن دار پارسیان ، کتاب ۱۰۰ سال مهندسی راه‌آهن ایران ، موتور دیزل ملی با توان ۱۳۰۰ اسب بخار رونمایی شد و تفاهم‌نامه تعمیرات اساسی ماشین‌آلات زیرسازی با شرکت ماتیزا سوئیس و قرارداد تأمین ۲۰۰ ست تراورس بتنی سوزن بارمحوری ۲۵ تن و امضای قرارداد تولید واگن با تأمین سرمایه بخش خصوصی همچنین تفاهم‌نامه ارائه خدمات الکترونیک و اطلاعات حمل‌ونقل بین‌المللی راه‌آهن برای حمایت از شرکت‌های استارتاپ امضا شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    سیستم ترمز ۸۰۰۰ واگن باری در شبکه ریلی پارسال بهسازی شد . در سنوات اخیر به دلیل نبود منابع مالی حدود یک سوم واگن‌های در سیر بدون داشتن ترمز در ۱۰ الی ۲۰ سال اخیر سیر می‌کردند . نحوه سیر بدین گونه بود که اگر یک قطار با ۴۰ واگن باردار حرکت می‌کرد و مسیر دارای شیبی است که نیاز به ...

    |

    همه کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این ایام مشغول فعالیت خواهند بود که باید نتیجه این خدمات برای مردم محسوس و ملموس باشد و رضایت اجتماعی به‌همراه داشته‌باشد .

    |

    پس از اجرای آزمایشی موفق ریل طویل ، در حال حاضر در تمام مناقصات احداث خطوط جدید ، استفاده از روش نصب ریل طویل الزامی شده و یک مناقصه در مسیر پر ترافیک تهران - مشهد به‌صورت ریل طویل در مرحله فراخوان است .

    |

    ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

    |

    نظرات کاربران