در حال بارگذاری ...
  • بهره‌برداری از خط تولید دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار در نمایشگاه حمل و نقل ریلی

    به منظور حمایت از این محصول ، ۱۰ دستگاه دیزل ملی از سوی وزارت راه و شهرسازی خریداری شد تا با حمایت تجاری از این محصول ، تولید‌کننده‌های آن بتوانند با نمونه‌های خارجی رقابت کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، خط تولید دیزل ملی با توان ۱۳۰۰ اسب بخار صبح امروز در ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی ، صنایع ، تجهیزات و خدمات وابسته با حضور وزرای راه و شهرسازی ، صنعت ، معدن و تجارت و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بهره‌برداری رسید .

    صبح امروز در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی ، صنایع ، تجهیزات و خدمات وابسته آیین بهره‌برداری خط تولید دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار در حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ، محمدرضا شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و و پشتیبانی نیروهای مسلح و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار شد .

    عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره‌برداری خط تولید دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار ضمن تبریک به ملت شریف ایران و عرض خدا قوت به دست‌اندرکاران این پروژه بیان داشت : امیدوارم که این اقدام آغازی برای توسعه بیشتر باشد .

    وی افزود : به منظور حمایت از این محصول ، ۱۰ دستگاه دیزل ملی از سوی وزارت راه و شهرسازی خریداری شد تا با حمایت تجاری از این محصول ، تولید‌کننده‌های آن بتوانند با نمونه‌های خارجی رقابت کنند . امیدواریم این دیزل ملی بتواند نظر بخش خصوصی و فعالان تجاری در حوزه حمل و نقل را جلب کند و در آینده با اطمینان خریدار این محصولات باشد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی اقدام انجام شده در خصوص ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید را از دیگر اقدامات خوبی انجام شده دانست و افزود : در حوزه ناوگان باری ...

    |

    در حوزه ریلی امروز نزدیک به ۷۰۰ واگن و کشنده به بهره‌برداری رسید که بخش اعظم آن توسط بخش خصوصی انجام شده بود . این یک برنامه ممتد در دستور کار شرکت راه آهن است تا در حوزه ناوگان با کمک بخش خصوصی و عمومی ، عملیات بازسازی و ساخت را توسعه دهند که بتوانیم نیازها در بخش بار و مسافر را ...

    |

    این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

    |

    توافقات انجام شده در نشست‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان طی یک سال گذشته ، منجر به افزایش دادوستد دو کشور شده ؛ به گونه‌ای که کشور پاکستان با سهم ۴.۲ درصدی از کل صادرات کشور ، جایگاه ششم مقاصد صادراتی ایران را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در ...

    |

    تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

    |

    نظرات کاربران