در حال بارگذاری ...
  • ادامه روند توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی با وجود محدودیت ها

    مسئولین محدودیت ها را درک کرده اند زیرا بیش از سه دهه این محدودیت ها وجود داشته و در این میان ، همیشه مورد تائید بازرسی ها قرار گرفته ایم و شرکت های خصوصی به هر طریق ممکن پاسخگوی نیازشان خواهند بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور خاطرنشان کرد : سازمان هواپیمایی تابع تصمیمات دستگاه دیپلماسی است . سازمان هواپیمایی به عنوان ابزار حاکمیت در بخش حمل و نقل هوایی است و قطعا روند توسعه ناوگان ادامه خواهد داشت .

    رضا جعفرزاده در آغاز با اشاره به عدم تحویل هواپیما به ایران گفت : این محدودیت چیز جدیدی برای ایران نیست و با این محدودیت هایی که اعلام شده است صنعت حمل و نقل هوایی قطعا از تجربیات گذشته استفاده خواهد کرد و این روند توسعه حمل و نقل هوایی روی ریل خودش ادامه خواهد داشت . همانطور که اروپایی ها نیز اذعان دارند ، بدعهدی ها از طرف ایران نبوده است زیرا ایران هیچ مفادی از قرارداد را نقض نکرده است و آن چه مهم بود اعتراف همه به این موضوع بود .

    سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور خاطرنشان کرد : امروز حدود ۷۰ درصد از جابجایی ها توسط بخش های خصوصی انجام می شود و قطعا مدیران عاملان شرکت های هواپیمایی برای اینکه بتوانند به تقاضایشان پاسخ دهند ، تلاش خواهند کرد ، ناوگان مورد نیاز خودشان را وارد کنند .

    جعفرزاده با تاکید بر اینکه سازمان هواپیمایی هیچ توقفی در مسیر خود نخواهد داشت ، عنوان کرد : آمریکایی ها در حالی از دادن هواپیما به ایران سر باز زدند که هواپیماها اساسا فقط مسافران یک کشور را جابجا نمی کند و مردم سرزمین های دیگر نیز مسافر این هواپیماها خواهند بود و از نظر حقوق بین الملل باید به آنها احترام گذاشت و قطعا اگر ضربه ای وارد شود، به همه وارد می شود . مسئولین محدودیت ها را درک کرده اند زیرا بیش از سه دهه این محدودیت ها وجود داشته و در این میان ، همیشه مورد تائید بازرسی ها قرار گرفته ایم و شرکت های خصوصی به هر طریق ممکن پاسخگوی نیازشان خواهند بود .




    مطالب مرتبط

    مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

    |

    بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

    |

    شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .

    |

    لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

    |

    نظرات کاربران