در حال بارگذاری ...
  • ایمنی و رعایت حال مسافران مهمترین بحث در حمل‌ونقل جاده‌ای

    شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر در استان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیر پوشش خود در خصوص خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران بر اساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره هستند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری استان همدان گفت : افزایش سطح رضایتمندی در بین مسافرانی که از سیستم حمل‌ونقل برون‌شهری استفاده می‌کنند از مهمترین وظایف این اداره کل در بخش حمل‌ونقل مسافر است .

    وحید سخائیان با بیان اینکه شرکت‌های مسافربری باید متناسب با نیاز مردم حرکت کنند ، اظهار کرد : تجهیزات داخل ناوگان دکور نیست و باید برای رفاه حال مسافران از تمامی تجهیزات تعبیه شده در آن استفاده کرد .

    وی با اشاره به اینکه مهمترین بحث در حمل‌ونقل جاده‌ای بحث ایمنی و رعایت حال مسافران است ، ادامه داد : همه باید تلاش کنیم تا آسایش مسافران فراهم آمده و آن‌ها به راحتی سفرهای خود را انجام دهند . امروزه مردم به رفاه و آسایش خود اهمیت می‌دهند و در این راستا شناسایی نیازهای مردم ، تأمین رفاه و امنیت سفر ، ارتقاء خدمات به آحاد جامعه و افزایش سطح رضایتمندی در بین مسافرانی که از سیستم حمل‌ونقل برون‌شهری استفاده می‌کنند از مهمترین وظایف این اداره کل در بخش حمل‌ونقل مسافر است .

    این مسئول در ادامه بر نحوه اخلاق و وظایف رانندگان و پرسنل شرکت‌های مسافربری تأکید و تصریح کرد : داشتن اخلاق حرفه‌ای موجب جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ، افزایش ایمنی حمل‌ونقل مسافر، افزایش روزافزون حمل‌ونقل جاده‌ای و شناسایی جایگاه واقعی رانندگان می‌شود .

    رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در سال‌های اخیر سطح خدمات در بخش حمل‌ونقل اتوبوسی از افزایش کیفی بالایی برخوردار بوده است ، اذعان کرد :‌ ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و در راستای ارتقاء خدمات به مسافران ، آموزش‌های لازم به رانندگان و مهمان‌داران انجام شده است .

    این مسئول با تأکید بر اینکه سفر ایمن و راحت همراه با نشاط و احترام متقابل حق مسافر است ، بیان کرد : در این خصوص شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر در استان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیر پوشش خود در خصوص خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران بر اساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره هستند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت : حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ ماهه گذشته از شهرستان نمین ...

    |

    ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بعد از دو دهه ، نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاد‌ه‌ای با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم‌ همکاری های فیمابین در تهران ...

    |

    تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

    |

    با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین است ؛ لذا کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد .

    |

    نظرات کاربران