در حال بارگذاری ...
  • دایر شدن خط پروازی اصفهان به یکی از شهرهای آلمان در آینده نزدیک

    شرکت‎های هواپیمایی آمادگی خود را با این شرط اعلام کرده‎اند که بخشی از مسافران هواپیما توسط آژانس‎های اصفهان به طور چارتری تامین شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه اصفهان با مشارکت کمیسیون گردشگری اصفهان ، استانداری و فرودگاه اصفهان ، این شهر به دنبال برقراری یک مسیر پروازی به آلمان است .

    درپی اعلام خبری از سوی نایب رئیس کمیسیون گردشگری اصفهان مبنی بر دایر شدن خط پروازی اصفهان به یکی از شهرهای هامبورگ ، فرانکفورت یا دوسلدورف آلمان در آینده‎ای نزدیک ، حسن امجدی مدیرکل فرودگاه اصفهان گفت : در این رابطه کمیسیون گردشگری اصفهان و استانداری با موضوع فرودگاه اصفهان در حال رایزنی و هماهنگی برای ایجاد یک مسیر پروازی به اروپا به ویژه آلمان هستند و یکسری بازاریابی‎ها نیز انجام و اطلاعات مورد نیاز کسب شده است و تعدادی از شرکت‎های هواپیمایی داخلی نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده‎اند .

    امجدی با اشاره به اینکه این موضوع هنوز در مرحله پیگیری قرار دارد و به نتیجه قطعی نرسیده است ، گفت : این شرکت‎های هواپیمایی آمادگی خود را با این شرط اعلام کرده‎اند که بخشی از مسافران هواپیما توسط آژانس‎های اصفهان به طور چارتری تامین شود .

    وی همچنین درباره پروژه‎های در دست اقدام این فرودگاه گفت : یکی از مهمترین پروژه‎ها که از سال گذشته ادامه پیدا کرده ، اجرای فاز دوم توسعه سالن ترمینال خارجی از ۶ هزار متر مربع به ۱۵ هزار مترمربع است که به همراه پروژه موتورخانه جدید این ترمینال و ساختمان CIP تا دی ماه امسال به بهره‎برداری خواهد رسید . یکی از کارهای بزرگی که در این فرودگاه انجام شده ، تملک ۴۰۰ هکتار از اراضی جلوی فرودگاه با همکاری نیروی هوایی است که کارهای نهایی انتقال آن در حال انجام است و این کار می‎تواند در شروع توسعه فرودگاه اصفهان نقش زیادی داشته باشد .

    مدیرکل فرودگاه اصفهان درباره دیگر طرح‎های این فرودگاه گفت : سیستم تسویه‎خانه مجموعه فرودگاه هم که از آبان ۹۴ اجرایی شده بود ، با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امسال به بهره‎برداری خواهد رسید . این تسویه‎خانه به طور میانگین ظرفیت ۶۳۰ متر مکعب آب در روز را داراست .

    وی درباره اجرای پروژه جدید در سال ۹۷ گفت : مناقصه پروژه توسعه اپرون فرودگاه اصفهان که ظرفیت پارک ۱۰ هواپیما را داشت ، به اتمام رسیده و پیمانکار آن تعیین و اکنون در فرودگاه مستقر شده است تا ظرفیت پارک پوزیشن را به ۲۳ استند افزایش دهد . زمان پیش‎بینی شده برای این طرح ۱۸ ماه است که از اول ماه آینده عملیاتی خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از انجام ۱۰۱۶ پرواز و جابه جایی ۱۱۵۵۰۷ مسافر در ایام نوروز خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین‌ماه امسال ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از خدمت رسانی به بیش از ۴۸ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه شهید بهشتی خبر داد .

    |

    شرکت‌های هواپیمایی سپهران ، اروان ، کیش ایر ، آتا ، آساجت و پارس ایر اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای مشهد ، تهران ، قشم و کیش و همچنین شرکت‌های هواپیمایی فلای دبی ، فری برد ، پگاسوس ، فلای بغداد ، العراقیه ، قشم ایر و آسمان اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده ...

    |

    نظرات کاربران