در حال بارگذاری ...
  • احداث بزرگترین آزادراه کشور از نطنز تا بندرعباس

    بزرگترین آزادراه کشور از نطنز تا بندرعباس به طول ۷۰۰ کیلومتر احداث می‌شود که قطعه اول آن امروز از سیرجان تا بندرعباس به طول ۶۰ کیلومتر در حال اجرا است و برای مرحله اول آن بخش خصوصی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه دکتر بلوردی مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان از پروژه آزادراهی سیرجان - بندرعباس بازدید کرد .

    سیدحسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حاشیه این بازدید گفت : بزرگترین آزادراه کشور از نطنز تا بندرعباس به طول ۷۰۰ کیلومتر احداث می‌شود که قطعه اول آن از سیرجان تا بندرعباس به طول ۶۰ کیلومتر در حال اجرا است . بزرگترین آزادراه کشور از نطنز تا بندرعباس به طول ۷۰۰ کیلومتر احداث می‌شود که قطعه اول آن امروز از سیرجان تا بندرعباس به طول ۶۰ کیلومتر در حال اجرا است و برای مرحله اول آن بخش خصوصی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته است .

    معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت : برای احداث هر کیلومتر این آزادراه ۸ میلیارد تومان نیاز است و بخشی از اعبارات دولتی هم برای این طرح اختصاص داده می‌شود و امیدواریم که طی دو سال آینده بتوانیم از این آزاد راه استراتژیک بهره‌برداری کنیم .




    مطالب مرتبط

    با توجه به عبور مسیر ریلی درود - خرم آباد از مناطق کوهستانی شدید عمده فعالیت اجرایی در بخش زیرزمینی انجام شد به نحوی که علاوه بر ثبت رکوردهای قابل توجهی در حفاری به روش دستی ، پیشرفت فیزیکی زیرسازی پروژه در مدت یک سال و نیم از ۳۹ درصد به ۵۱ درصد رسید .

    |

    آزادراه قزوین - رشت بخشی از کریدور بین المللی شمال - جنوب کشور است که سواحل غربی دریای خزر را به شبکه آزادراهی متصل می کند و تکمیل آزادراه منجیل - رودبار به عنوان بخش پایانی این آزادراه موجب بهره مندی از مزایای این مسیر آزادراهی می شود .

    |

    آزادراه منجیل - رودبار بخشی از آزادراه قزوین - رشت است و بهره‌برداری از آخرین بخش این آزادراه ، موجب رفع گلوگاه ترافیکی بین پایتخت و استان گیلان است و با افتتاح آن هموطنان در ایام نوروز می‌توانند به راحتی از این مسیر عبور کنند .

    |

    در مطالعات این آزادراه باند رفت و برگشت دیده شد و عملیات اجرایی نیز بر اساس همین مطالعات انجام گرفت ؛ اما با توجه به اینکه حجم ترافیک عبوری در این آزادراه بیش‌تر بر روی باند رفت است و ملاحظات منطقه‌ای نیز مدنظر مسئولان استانی و مقامات دولتی قرار داشت ، تصمیم برآن شد تا باند ...

    |

    این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

    |

    نظرات کاربران