در حال بارگذاری ...

بررسی علل افزایش تصادفات در کمیسیون ایمنی راه‌های استان خراسان شمالی

باید علل افزایش تصادفات در استان را ریشه‌یابی کنیم و این کار می‌تواند با گرفتن یک مشاور بی‌طرف و تجزیه و تحلیل تصادفات حل شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان خراسان شمالی به ریاست استاندار محترم برگزار و علل افزایش تصادفات در استان مورد بررسی قرار گرفت .

علیرضا مصطفی‌زاده در دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان گفت : جلسات مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان مطابق آیین‌نامه اجرایی کمیسیون ایمنی راه‌های کشور که در سال ۸۸ مصوب شد می‌باشد و از یک سال و نیم قبل هم در وزارت راه و شهرسازی در همه حوزه‌های حمل و نقل (جاده‌ای ، هوایی ، ریلی ، بنادر و غیره) به صورت جدی فعال و در سطح کشوری و استانی ورود پیدا کردند و منجر به تشکیل معاونت جدید در وزارت راه و شهرسازی به نام معاونت حمل و نقل گردید و متعاقب آن در سال جاری اداره حمل و نقل در این اداره کل تشکیل شده است .

وی به مصوبات کلی جلسات برگزار شده مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان پرداخت و اضافه کرد : در سال ۹۶ تعداد ۸ جلسه برگزار شده است که حاصل این جلسات ۵۰ مصوبه بوده که این مصوبات خروجی‌های خوبی هم داشته است .

مصطفی‌زاده به علل افزایش تصادفات در استان اشاره کرد و افزود : باید علل افزایش تصادفات در استان را ریشه‌یابی کنیم و این کار می‌تواند با گرفتن یک مشاور بی‌طرف و تجزیه و تحلیل تصادفات حل شود .

استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت : باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم شاهد کاهش تصادفات در استان باشیم و یکی از کارهایی که می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند فرهنگ‌سازی بیشتر در بین مردم است و البته این فرهنگ‌سازی را می‌توانیم از خود مدیران دستگاه‌ها آغاز کنیم .

در پایان لازم به یادآوری است در ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵، ۳۰.۵ درصد افزایش تصادفات در استان خراسان شمالی گزارش شده است .

  •  




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص انتشار خبری به نقل از وزیر راه و شهرسازی مبنی بر افزایش قیمت ...

|

با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه در راه های استان قزوین ، شناسایی ، ایمن‌ سازی و حذف نقاط پرتصادف این محورها در جهت افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش سوانح رانندگی همواره مورد توجه است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تعیین نرخ حق توقف ناوگان حمل کالای جاده‌ای وظیفه کدام ارگان ، سازمان یا شخصی است ؟ وزارت راه و شهرسازی ، سازمان راهداری یا ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اهم دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های ساخت‌ ، توسعه و نگهداری زیربناهای حمل‌ و نقل جاده‌ای ، ایمنی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، امین ترفع مدیرکل دفتر تجاری سازی و تشکل های معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در اختتامیه همایش اقتصاد دریامحور گفت : باید ...

|

نظرات کاربران