در حال بارگذاری ...
  • بررسی علل افزایش تصادفات در کمیسیون ایمنی راه‌های استان خراسان شمالی

    باید علل افزایش تصادفات در استان را ریشه‌یابی کنیم و این کار می‌تواند با گرفتن یک مشاور بی‌طرف و تجزیه و تحلیل تصادفات حل شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان خراسان شمالی به ریاست استاندار محترم برگزار و علل افزایش تصادفات در استان مورد بررسی قرار گرفت .

    علیرضا مصطفی‌زاده در دومین جلسه مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان گفت : جلسات مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان مطابق آیین‌نامه اجرایی کمیسیون ایمنی راه‌های کشور که در سال ۸۸ مصوب شد می‌باشد و از یک سال و نیم قبل هم در وزارت راه و شهرسازی در همه حوزه‌های حمل و نقل (جاده‌ای ، هوایی ، ریلی ، بنادر و غیره) به صورت جدی فعال و در سطح کشوری و استانی ورود پیدا کردند و منجر به تشکیل معاونت جدید در وزارت راه و شهرسازی به نام معاونت حمل و نقل گردید و متعاقب آن در سال جاری اداره حمل و نقل در این اداره کل تشکیل شده است .

    وی به مصوبات کلی جلسات برگزار شده مدیریت اجرائی کمیسیون ایمنی راه‌های استان پرداخت و اضافه کرد : در سال ۹۶ تعداد ۸ جلسه برگزار شده است که حاصل این جلسات ۵۰ مصوبه بوده که این مصوبات خروجی‌های خوبی هم داشته است .

    مصطفی‌زاده به علل افزایش تصادفات در استان اشاره کرد و افزود : باید علل افزایش تصادفات در استان را ریشه‌یابی کنیم و این کار می‌تواند با گرفتن یک مشاور بی‌طرف و تجزیه و تحلیل تصادفات حل شود .

    استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت : باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم شاهد کاهش تصادفات در استان باشیم و یکی از کارهایی که می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند فرهنگ‌سازی بیشتر در بین مردم است و البته این فرهنگ‌سازی را می‌توانیم از خود مدیران دستگاه‌ها آغاز کنیم .

    در پایان لازم به یادآوری است در ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵، ۳۰.۵ درصد افزایش تصادفات در استان خراسان شمالی گزارش شده است .

    •  




    مطالب مرتبط

    وزارت راه و شهرسازی دارای سهم ۶۰ درصدی در کیفیت زندگی مردم

    وزارت راه و شهرسازی دارای سهم ۶۰ درصدی در کیفیت زندگی مردم

    وزارت راه و شهرسازی نقش برجسته‌ای در کیفیت زندگی مردم و زندگی‌پذیری شهری دارد و به صورت تقریبی می‌توان گفت که وزارت راه و شهرسازی دارای سهم ۶۰ درصدی در کیفیت زندگی مردم است . در نتیجه شاخص‌های کیفیت زندگی ، زندگی‌پذیری و حرکت‌پذیری نقش اساسی در مدل استراتژیک وزارت راه و ...

    |

    تاکید بر بهبود ساختار ستاد مدیریت بحران در وزارت راه و شهرسازی

    تاکید بر بهبود ساختار ستاد مدیریت بحران در وزارت راه و شهرسازی

    اولین اقدام ؛ برگزاری دوره آموزشی برای تمامی متصدیان حوزه مدیریت بحران در وزارت راه‌ و شهرسازی ، دستگاه‌های تابعه و ادارات کل استانی است . دومین اقدام ؛ تقویت سیستم ارتباطی ، تبیین جایگاه رئیس مدیریت بحران و تجهیزات در هر استان و سومین اقدام ؛ برگزاری همایش بزرگ مدیریت بحران ...

    |

    نظرات کاربران