در حال بارگذاری ...
  • کنترل و هدایت بیش از ۵۴ هزار پرواز بر فراز آسمان ایران در اردیبهشت امسال

    در فروردین امسال نیز ۱۷۲۷۸ پرواز داخلی ، ۳۱۹۶۶ پرواز عبوری ، ۸۶۸۶ پرواز بین‎المللی و ۶۱۶ سایر پروازها و در مجموع ۵۸۵۵۵ پرواز بر فراز آسمان ایران کنترل و هدایت شده‎اند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بنا بر گزارش اداره کنترل فضای کشور ، کنترلرهای این مجموعه در اردیبهشت امسال ۵۴۲۳۸ پرواز را کنترل و هدایت کرده‎اند .

    بر اساس این گزارش کنترلرهای اداره کنترل فضای کشور در اردیبهشت ۱۶۷۳۲ پرواز داخلی ، ۳۰۵۲۱ پرواز عبوری ، ۶۳۹۷ پرواز بین‎المللی و ۵۸۸ سایر پروازها را بر فراز آسمان ایران کنترل و هدایت کرده‎اند .

    به این ترتیب ، در ادیبهشت به طور میانگین روزانه ۵۴۰ پرواز داخلی ، ۹۸۵ پرواز عبوری ، ۲۰۶ پرواز بین‎المللی و ۱۹ سایر پروازها و در مجموع ۱۷۵۰ پرواز انجام شده است .

    بر اساس این گزارش ، در فروردین امسال نیز  ۱۷۲۷۸ پرواز داخلی ، ۳۱۹۶۶ پرواز عبوری ، ۸۶۸۶ پرواز بین‎المللی و ۶۱۶ سایر پروازها و در مجموع ۵۸۵۵۵ پرواز بر فراز آسمان ایران کنترل و هدایت شده‎اند .




    مطالب مرتبط

    پایان عملیات رفت زائران حج تمتع سال ۹۷ با انجام ۳۱۵ پرواز

    پایان عملیات رفت زائران حج تمتع سال ۹۷ با انجام ۳۱۵ پرواز

    خوشبختانه در هیچ فرودگاهی از نظر امکانات مربوط به فرودگاه با مشکلات فنی ، عملیاتی و تسهیلاتی روبرو نشدیم و همه بخش‎ها کارهای‎شان را به خوبی انجام دادند . میزان تاخیرات هم بسیار کمتر از سال قبل بود . تنها در دو سه فرودگاه به دلیل بروز نقص فنی در هواپیماها تأخیرات زیادی به وجود ...

    |

    تاکید بر اتمام سریع عملیات بتن‎ریزی اپرون فرودگاه تبریز

    تاکید بر اتمام سریع عملیات بتن‎ریزی اپرون فرودگاه تبریز

    پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی وی‎های ارتباطی این فرودگاه با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجرا است که با اتمام آن ظرفیت پذیرش پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز به بیش از دو برابر افزایش می‎یابد .

    |

    افزایش کیفیت راهنمایی مراجعان شرکت فرودگاه‎ها با استقرار میز خدمت

    افزایش کیفیت راهنمایی مراجعان شرکت فرودگاه‎ها با استقرار میز خدمت

    در مجموع طرح میز خدمت یکی از طرح‎های مناسب اجرائی در راستای احقاق حقوق شهروندی و افزایش سطح کیفیت خدمت‎رسانی به مراجعه‎کنندگان است که می‎تواند با کاهش سردرگمی و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به انجام امور باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شود .

    |

    نظرات کاربران