در حال بارگذاری ...
  • آخرین اخبار

     
  • انتقال بخشی از وظایف مرتبط به ایمنی ریلی به خارج از راه‌آهن

    همزمان با تلاش برای افزایش حمل بار و جابجایی مسافر ضروری است که نسبت به ارتقاء ایمنی راه‌آهن نیز اقدام گردد که در این خصوص مشاور اصلاح ساختار راه‌آهن پیشنهادهایی برای ساختار آتی ایمنی راه‌آهن ارائه داده که در مرحله نهایی کردن می باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت راه‌آهن از اصلاح ساختار ایمنی راه‌آهن خبر داد و گفت : از جمله موارد پیشنهادی در ساختار جدید راه‌آهن ، تشکیل نهاد رگولاتوری و انتقال بخشی از وظایف مرتبط به ایمنی ریلی به خارج از راه‌آهن است .

    حسین عاشوری در جلسه بررسی ساختار ایمنی راه آهن که با حضور اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن و تعدادی از خبرگان حوزه ریلی برگزار شد ، با اشاره به هدف گذاری صورت گرفته در خصوص افزایش سهم حمل بار و جابجایی مسافر راه آهن در برنامه ششم توسعه و هدف گذاری دستیابی به سهم ۳۰ درصدی بار و ۲۰ درصدی جابجایی مسافر گفت : به منظور دستیابی به این اهداف نیاز به حرکت جهشی در حوزه های مختلف زیربنایی ، بهره برداری ، تامین منابع مالی ، افزایش بهره‌وری و ... می باشد .

    وی افزود : همزمان با تلاش برای افزایش حمل بار و جابجایی مسافر ضروری است که نسبت به ارتقاء ایمنی راه‌آهن نیز اقدام گردد که در این خصوص مشاور اصلاح ساختار راه‌آهن پیشنهادهایی برای ساختار آتی ایمنی راه‌آهن ارائه داده که در مرحله نهایی کردن می باشد .

    در ادامه این جلسه در خصوص وظایف مشترک ستاد ارتقاء ایمنی راه آهن با ستاد مدیریت بحران ریلی بحث و گفتگو شد و مقرر شد در خصوص ادغام این دو ستاد بررسی بیشتری صورت گیرد . 




    مطالب مرتبط

    تحویل نخستین محموله ریل ملی به راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران

    تحویل نخستین محموله ریل ملی به راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران

    در شرایط کنونی که با تحریم های ظالمانه طرف هستیم ، تامین ریل در داخل کشور‌ ، پشتیبانی بسیار موثری در جهت توسعه حمل‌و‌نقل ریلی محسوب می‌شود . تحویل اولین محموله ریل ملی ، نوید این را می دهد که دغدغه راه آهن جمهوری اسلامی برای تامین ریل رفع و این امر با افزایش تولید حاصل می‌شود ...

    |

    لزوم در نظر گرفتن عرضه و تقاضا در تعیین تعرفه‌ ریلی

    لزوم در نظر گرفتن عرضه و تقاضا در تعیین تعرفه‌ ریلی

    در حال حاضر تجار بیشتر برای حمل کالاهای حجیم و فاسد‌نشدنی که عجله‌ای برای حمل آن وجود ندارد ، از حمل و نقل ریلی استفاده می‌کنند . به گفته کارشناسان درآمد ترانزیت کشور را می‌توان به رقمی بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار برسانیم ، اما لازمه این امر مانند بسیاری از کشور‌ها دنیا ، تهیه ...

    |

    رشد ۷ درصدی بخش مسافری راه آهن در سال ۹۶

    رشد ۷ درصدی بخش مسافری راه آهن در سال ۹۶

    ارتباط کاری معاونت مسافری با معاونت فنی و زیر بنائی و معاونت ناوگان و معاونت بهره برداری سیر و حرکت بسیار پیچیده است که امیدواریم با شناسایی فرآیندها بتوانیم نسبت به بهبود آن اقدام کنیم . امیدواریم با شناسایی درست و بهبود فرآیندهای سازمانی ساختار خوبی در معاونت مسافری تعریف ...

    |

    نظرات کاربران