در حال بارگذاری ...

رونق فضای کسب و کار با توسعه خدمات شرکت‌های مسافربری

امکان تأسیس شرکت‌های مسافربری درب تا درب سواری کرایه که فعالیت آنان خدمات مناسبی را در اختیار مسافران قرار خواهد داد ، از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه سنتی‌نگری نباید گریبانگیر حمل‌ونقل مسافربری شود ، گفت : خدمات حمل‌ونقل مسافربری باید به روز باشد .

مصطفی پناهنده در پنجمین نشست کارگروه ارتقاء سطح خدمات مسافری استان تسهیل در ارائه خدمات حمل‌ونقل مسافربری را امری ضروری برشمرد و افزود : توسعه خدمات شرکت‌های مسافربری باید در قالب ارتقای سطح خدمات ، افزایش رقابت‌پذیری و رونق فضای کسب و کار باشد . توسعه خدمات باید به گونه‌ای باشد که شرکت‌ها بتوانند خدمات مناسب و مطلوبی را به مردم ارائه دهند .

این مسئول با ابراز امیدواری از وضعیت ناوگان اتوبوسی استان بیان کرد : خوشبختانه وضعیت ناوگان اتوبوسی استان در شرایط مطلوب و مناسبی است .

پناهنده ، نصب سامانه سپهتن را از جمله مزایا برای رانندگان ناوگان مسافربری اتوبوسی عنوان کرد و گفت: صد در صد ناوگان اتوبوسی استان مجهز به سامانه سپهتن شده است .

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در ادامه بر به روز شدن و رقابت سالم شرکت‌های مسافربری تأکید کرد و یادآور شد : امکان تأسیس شرکت‌های مسافربری درب تا درب سواری کرایه که فعالیت آنان خدمات مناسبی را در اختیار مسافران قرار خواهد داد ، از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد .




مطالب مرتبط

بر اساس برنامه ششم توسعه به ازای هر ۱۰ هزار وسیله نقلیه ۳۱ درصد کاهش تصادفات پیش‌بینی شده و تاکنون نیز اقداماتی برای تحقق این هدف انجام شده است .

|

برای دستیابی به اهداف تدوینی در این سند باید تمامی دستگاه ها و نهادهای مربوطه و ذینفع ، برنامه های اجرایی خود را با رویکرد تحقق‌پذیری و مشارکت بالای کنشگران طراحی و اجرا کنند تا شاهد سرمایه گذاری کارآمد و اثر بخش داخلی و خارجی و به فعلیت رسیدن تمامی توانمندی‌های بالقوه در ...

|

در جلسات پایش مطالبات فعالان عرصه حمل‌ونقل از جمله سرمایه‌گذاران ، متصدیان ، رانندگان و ... که تأثیر بسزایی در این حوزه دارند مطرح و از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت : طرح کنترل مبدا-مقصد ناوگان حمل‌ و نقل عمومی جاده‌ای ...

|

نظرات کاربران