در حال بارگذاری ...

تشریح جزئیات نمایشگاه ریلی از زبان قائم مقام راه آهن

به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسین عاشوری امروز در نشست خبری تشریح جزئیات ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی اظهار داشت : پیش از این نمایشگاه‌های ریلی در کشور ما به صورت جزیره‌ای و پراکنده برگزار می‌شد و متولیان متعددی داشت ، اما راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد ، یک نمایشگاه جامع بین‌المللی با تجمیع همه نمایشگاه‌ها برگزار کند و نگاه همه‌جانبه ملی و بین‌المللی داشته باشد .

در این نمایشگاه ۲۰۰ شرکت ایرانی و ۹۰ شرکت خارجی حضور دارند و علاوه بر سازندگان داخلی در حوزه صنعت ریلی ، شرکت‌های خارجی از کشورهای مختلف نظیر آلمان ، اسپانیا ، ایتالیا ، لتونی و روسیه حضور دارند .

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

|

شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

|

مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

|

نظرات کاربران