در حال بارگذاری ...
  • اتمام دو پروژه راهسازی در راه‌های روستایی شهرستان‌ رامیان و آزادشهر

    هدف از اجرای این پروژه جلوگیری از صدمه دیدن راه‌های مواصلاتی از مقابل روان آب‌ها و دارا شدن روستاییان گرامی از راه مطلوب آسفالته جهت تردد اعلام شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های رامیان و آزادشهر از پایان دو پروژه راهسازی در راه‌های روستایی این دو شهرستان‌ خبر داد .

    امان محمد باشقره گفت : پروژه‌های احداث ۸ فقره آبرو لوله‌ای در محور نوده خاندوز به سیدآباد نیلی در حوزه شهرستان آزادشهر با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و سیصد میلیون ریال و آسفالت محور ابه حاج نظر در شهرستان رامیان به طول ۶۰۰ متر با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و پانصد میلیون ریال از جمله پروژه‌های راهسازی در حوزه راه روستایی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان هستند که در سال جاری به بهره‌برداری رسید .

    وی هدف از اجرای این پروژه را جلوگیری از صدمه دیدن راه‌های مواصلاتی از مقابل روان آب‌ها و دارا شدن روستاییان گرامی از راه مطلوب آسفالته جهت تردد اعلام کرد .




    مطالب مرتبط

    با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

    |

    مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

    |

    مشکلات به وجود آمده به واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است .

    |

    طول این محور مجموعاً ۱۲ کیلومتر بوده که کار نقشه‌برداری و طراحی آن اتمام و ترانشه‌برداری مسیر روستای فوق نیز به‌صورت موازی با تعریض ابنیه آن ادامه خواهد یافت .

    |

    در ابتدای کار دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ ، تنها کار ساخت ، بهسازی و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بوشهر انجام شده بود که توسعه راه‌های روستایی طی دو سال گذشته ، نشان از عزم جدی این دولت در محرومیت‌زدایی دارد .

    |

    نظرات کاربران