در حال بارگذاری ...
  • برگزاری دومین جلسه مشترک همکاری معاونت علمی و فناوری و شرکت فرودگاه‎ها

    اولین جلسه مشترک این دو مجموعه در روز ۹ اردیبهشت ۹۷ ، در ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، به منظور اجرای مفاد تفاهمنامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران ، ‌دومین جلسه مشترک مشارکت و همکاری در خصوص انجام مفاد ماده ۲ تفاهمنامه در زمینه تعیین اهداف و زمینه‎های همکاری برگزار شد .

    این جلسه به حضور غلامحسین باقریان ، عضو هیأت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی ، سیدرضا مومنی‎رخ ، مشاور عالی مدیرعامل در امور عملیات هوانوردی ، ابراهیم مرادی ، عضو هئیت مدیره و راهبر امور هوانوردی ، محمد حبیب‎الهی ، مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی ، صمد محمدی ، مدیرکل تدارکات و تامین تجهیزات ، عباس وفایی ، سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه‎های فرودگاهی و همچنین منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی و مشاوران و مسئولان آن معاونت و سازمان صنایع هوایی و شرکت‎های دانش بنیانی که در زمینه ساخت تجهیزات رادارهای فرودگاهی تحقق و بررسی و خدمات موثری داشته‎اند و نمایندگانی از بخش های مختلف شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد .

    در این جلسه که در شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد ، حاضران به بحث و بررسی در مورد توانمندی‎های تولید و ساخت تجهیزات راداری ، فرودگاهی و سیستم روشنایی باند فرودگاه‎ها و نحوه رسیدن به استانداردهای مورد نظر ، روش‎های پشتیبانی و نیازهای شرکت فرودگاه‎ها پرداختند .

    گفتنی است اولین جلسه مشترک این دو مجموعه در روز ۹ اردیبهشت ۹۷ ، در ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده بود .




    مطالب مرتبط

    فرودگاه‌های زاهدان ، ایرانشهر و سراوان عملیاتی است و به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی به پروازهای اورژانسی و امدادی هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دبیر ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از فعالیت های ...

    |

    شاید این باور که در کشور پیشرفته‌ای مانند ژاپن با وجود اتوماسیون‌ها و فرآیندهای بسیار دقیق ، برخورد دو هواپیما بسیار سخت باشد اما با دنبال کردن برخی فرایندها متوجه خواهید شد که عدم اجرای یک بند از دستورالعمل ، می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به وجود آورد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۵ پروژه عملیات هوانوردی به مناسبت بزرگداشت چهل و پنچمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در فرودگاه بین المللی مهرآباد ...

    |

    در حال حاضر با در نظر گرفتن وضعیت جاری و حجم ترافیک هوایی و نیز تعداد فرودگاه‌های کشور ، حداقل نیاز به ۲۴۸ کنترلر جدید و جهت اجرای قوانین ملی و بر اساس استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری (ATCO) و انجام آن نیاز به ۳۰۰ کنترلر جدید است که با توجه به میانگین سنی کنترلرهای ترافیک ...

    |

    نظرات کاربران