در حال بارگذاری ...
  • هدایت مسیر و کاهش تلفات جاده ای با طرح ساماندهی علائم ایمنی

    با یک نظارت ساده میتوان مشکلات جانمایی علائم را بدون هیچ هزینه ای حل و تاثیر شگرف آن را روی آرایش جاده ها دید .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست معاونت راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران در جلسه ای که به منظور اهمیت نصب علائم ایمنی و ایمن سازی جاده ها تشکیل شد اظهار کرد : علائم جاده‌ای باعث افزایش ایمنی راه‌ها و نقش موثری در راهنمایی و هدایت کاربران جاده ای دارند و زبان گویای جاده‌ها محسوب می‌شوند .

    کیهان یاسمی گفت : استان تهران به عنوان پایتخت یکی از مهمترین استانهای کشور در بحث جانمایی علائم ایمنی می باشد و می بایست از جوانب مختلف اطلاع رسانی شود و  آموزش نصب علائم  یکی از موارد مهم تلقی گردد . طرح ساماندهی علائم ایمنی از هدف گزاری های است که نقش بسیار مهمی را در هدایت مسیر و کاهش تلفات جاده ای را دارد .

    سرپرست معاونت راهداری استان تهران گفت : مهمترین عامل بحث ساماندهی علائم موجود است تابلوها گاهی نه‌تنها کم نیست ، بلکه در برخی جاده‌ها ما با انباشتگی تابلو و علائم هم مواجه هستیم که این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز شود ، به این معنی که فراوانی تابلوها و علائم می‌تواند حساسیت رانندگان را نیز نسبت به پیام این تابلوها کم کند .

    وی افزود : با یک نظارت ساده میتوان مشکلات جانمایی علائم را بدون هیچ هزینه ای حل و تاثیر شگرف آن را روی آرایش جاده ها دید .

    یاسمی با اشاره به اینکه که سرعتهای مجاز قانونی بسته به نوع راه تعیین شود خاطر نشان کرد : تابلوهای سرعت نباید بی نتیجه گزارده شوند .




    مطالب مرتبط

    استان کرمان ۹۰ درصد سهم اعتبارات استانی از مصوبات سفر رییس جمهور را تامین و به وظایف خود برای تامین منابع مالی پروژه ها عمل کرده اما ۳۰ درصد اعتبارات کشوری تامین شده و پیگیر جذب مابقی آن هستیم تا پروژه های مصوبه سفر رییس جمهور با جذب بودجه بیشتری تکمیل شود . این استان با وجود ...

    |

    نظرات کاربران