در حال بارگذاری ...
  • حل و فصل راه گرمه از میامی در آینده نزدیک

    آسفالت کامل این دو شاخه اصلی شهر گرمه و جاجرم و شاخه میانی طی توافقنامه به عهده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور خواهد بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از حل شدن مشکل راه گرمه از میامی در آینده نزدیک خبر داد .

    علیرضا مصطفی‌زاده گفت : طی جلسه‌ای که در محل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور و با حضور مدیرعامل این شرکت دکتر خادمی و معاونین ایشان مهندس کدخدازاده و مهندس نظری ، شورای شهر گرمه و اینجانب برگزار شد مشکلی که سال‌ها در شهرستان مطرح بود ان‌شاءالله حل و فصل خواهد شد .

    وی به گزینه‌های پیشنهادی محور میامی به سنخواست اشاره کرد و افزود : محور میامی - سنخواست در ورود به منطقه جاجرم و گرمه در فاصله ۱۱ کیلومتری دو شاخه شده است که یک شاخه به سمت جاجرم و شاخه دیگر به سمت گرمه می‌رود که برای احداث شاخه جاجرم ، توسط فرمانداری محترم جاجرم با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور توافقنامه منعقد شد .

    مصطفی‌زاده در ادامه اضافه کرد : در این جلسه مقرر شد شورای شهر گرمه هم نسبت به انعقاد توافقنامه دقیقاً شبیه به توافقنامه شهر جاجرم با شرکت ساخت اقدام نماید و شاخه اصلی شهر گرمه را تا سطح زیرین آسفالت برساند و شرکت ساخت نیز آسفالت این محور را انجام دهد . ضمناً شورای شهر گرمه پیشنهاد گزینه سوم را داشتند که از بین دو شهر استان می‌گذرد که در صورت اخذ مصوبات استانی توسط شورای شهر گرمه و انجام توافقنامه ، شرکت ساخت با انجام آسفالت مشکلی ندارد .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار کرد : صرفاً آسفالت کامل این دو شاخه اصلی شهر گرمه و جاجرم و شاخه میانی طی توافقنامه به عهده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هم‌اینک ۱۰ پروژه راهسازی مهم به طول حدود ۱۸۰ کیلومتر در ...

    |

    آزادراه مشهد - چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود .

    |

    خوشبختانه در حال حاضر مانعی در طراحی ، نظارت و اجرای پروژه های راهسازی وجود ندارد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز ، قابلیت اجرای سالانه حداقل حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه وجود دارد .

    |

    با توجه به عبور مسیر ریلی درود - خرم آباد از مناطق کوهستانی شدید عمده فعالیت اجرایی در بخش زیرزمینی انجام شد به نحوی که علاوه بر ثبت رکوردهای قابل توجهی در حفاری به روش دستی ، پیشرفت فیزیکی زیرسازی پروژه در مدت یک سال و نیم از ۳۹ درصد به ۵۱ درصد رسید .

    |

    آزادراه قزوین - رشت بخشی از کریدور بین المللی شمال - جنوب کشور است که سواحل غربی دریای خزر را به شبکه آزادراهی متصل می کند و تکمیل آزادراه منجیل - رودبار به عنوان بخش پایانی این آزادراه موجب بهره مندی از مزایای این مسیر آزادراهی می شود .

    |

    نظرات کاربران